Poradnik Pracownika
Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych

Artykuły na temat zła atmosfera w pracy

Toksyczni ludzie w pracy - jak sobie z nimi radzić?

Toksyczni ludzie w pracy - jak sobie z nimi radzić? Toksyczni ludzie w pracy mogą zabrać Ci całą przyjemność z wykonywania zadań i zepsuć dobrą atmosferę. Jak zachowują się takie osoby? Jak sobie z nimi radzić? Czy należy się nimi przejmować? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na pytania! czytaj dalej

Czy atmosfera w pracy wpływa na efektywność pracowników?

Czy atmosfera w pracy wpływa na efektywność pracowników? Samopoczucie pracowników i kierownictwa często spychane jest na dalszy plan. Warto jednak mieć świadomość, że im lepsza atmosfera w pracy, tym efektywniej wykonywane są zadania. Jak sprawić, żeby w firmie nie zżerały wszystkich nerwy? Sprawdź! czytaj dalej

Zła atmosfera w pracy ma wpływ na motywację pracowników

Zła atmosfera w pracy - motywacja Nawet zajęcie marzeń może zepsuć zła atmosfera w pracy. Kiedy nie ma wokół nas pozytywnie nastawionych osób, trudno znaleźć motywację. Im gorzej czujemy się w pracy, tym bardziej odczuwamy to w życiu prywatnym. Czy można to zmienić? Przeczytaj o tym! czytaj dalej