Prosto o marketingu i sprzedaży
Wydarzenie Prosto o marketingu i sprzedaży odbędzie się 2 marca w Warszawskim klubie Hard Rock Cafe. Wydarzenie złożone będzie z dwóch części:
- panelu dyskusyjnego - debaty z udziałem publiczności oraz
- networkingu.
Na debacie poruszony zostanie temat, tego w jaki sposób, skutecznie integrować działania marketingowe ze sprzedażowymi oraz łączyć kompetencje w tych obszarach, a także w jaki sposób wzmacniać wizerunek oraz jak komunikować się z otoczeniem, aby zwiększyć sprzedaż.
Agenda wydarzenia:
- 18.30 - 20.00 debata.
Skład ekspertów:
- Judyta Kowalczyk – Strateg, menedżer i projektant marek. Ekspert ds. marketingu ze specjalizacją w psychologii brandingu i reklamy. CEO agencji wizerunku i reklamy iClouders, autor praktycznej książki „10 przykazań skutecznej marki” oraz trener.
- Dariusz Jaszcz – trener biznesu i sprzedaży oraz ekspert w obszarze zarządzania i organizacją wydarzeń firmowych, oraz gier szkoleniowych.
- Konrad Dębkowski - ekspert: motywowanie pracowników, budowanie efektywnych zespołów, autor książki "Motywacja Pracowników w Praktyce", konsultant biznesowy, trener, sprzedaż B2B, kultura organizacyjna, Learning & Development.
- Jarosław Pudełek - trener i konsultant, menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą oraz budowania efektywnych zespołów. Autor książki pt. „Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej”.
- 20.00 - 21.00
Networking w niepowtarzalnym, unikatowym wydaniu i artystycznej przestrzeni.
Na wszystkich uczestników czekają również nagrody do wygrania oraz inne wartościowe oraz praktyczne niespodzianki.
Bilety kupić można na stronie: www.prostoomarketingu.pl
- Urlop rodzicielski pracownika - wymiar i dokumentowanie
- Jakie otrzymam wynagrodzenie za urlop wypoczynkowy na przełomie miesięcy?
- Urlop macierzyński, a niespodziewana choroba
- Niewykorzystany urlop – co z nim zrobić? Kiedy przysługuje ekwiwalent?
- Jak naliczać urlop wypoczynkowy w nowej pracy? Definicje i przykłady