Poradnik Pracownika

Retail Marketing Forum - w tym roku pod hasłem customer experience!

Retail Marketing Forum

Retail Marketing Forum to coroczne wydarzenie poświęcone marketingowi i sprzedaży w wielokanałowym handlu detalicznym, odbędzie się tym razem 5 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Na uczestników czeka bogaty program wykładów poświęconych budowaniu pozytywnego, spójnego i unikatowego doświadczenia konsumenckiego w sprzedaży omnichannel.

Retail Marketing Forum – co jest tematem przewodnim tegorocznego wydarzenia?

Tematem przewodnim Retail Marketing Forum będzie omnichannel customer experience – dostarczanie konsumentowi takiego samego doświadczenia zakupowego, niezależnie czy styka się z marką w sklepie internetowym, stacjonarnym, czy tymczasowym pop-up store. Podczas wykładów, prowadzonych przez specjalistów z branży, ekspertów w dziedzinie sprzedaży i marketingu, uczestnicy będą mogli poznać tajniki nowoczesnego handlu wielokanałowego. Dowiedzą się m.in. jak zoptymalizować działania marketingowe i sprzedażowe, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów, na czym polega e-commerce nowej generacji oraz w jaki sposób optymalnie zintegrować sprzedaż stacjonarną z internetową, by zapewnić konsumentowi spójne doświadczenie zakupowe.

Retail Marketing Forum od lat skupia przedstawicieli sieci i centrów handlowych, sklepów stacjonarnych, tymczasowych oraz internetowych. Uczestników na wydarzenie przyciągają nie tylko merytoryczne wykłady, ale również możliwość skorzystania z indywidualnych porad ekspertów oraz nawiązania cennych relacji biznesowych.

W trakcie wydarzenia zostaną także ogłoszeni laureaci konkursu na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards. W konkursie może wziąć udział każdy sklep stacjonarny działający na terenie Polski – wystarczy, że do 29 marca wypełni i prześle do organizatorów konferencji formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie w zakładce Konkurs. Jurorzy będą oceniać m.in. visual merchandising sklepu, korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych i poziom obsługi klienta. Wśród dotychczasowych laureatów konkursu znalazły się takie sklepy, jak: Tatuum, Wittchen, Mohito, Reebok, Answear.com, Solar, Alles, Yes, Intersport, Molton, Camel Active, Henri Lloyd, Recman, Loft37, VIP Collection, McArthur, Ochnik, Heritage Shop & Wine, Sono Idoni i Lancerto.

Aby wziąć udział w konferencji Retail Marketing Forum wystarczy zarejestrować się przez stronę internetową. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich przedstawicieli sklepów, sieci detalicznych i centrów handlowych.