Poradnik Pracownika

Ogłoszenie ID 690

Specjalista ds. IT / IT Support / IT Helpdesk (archiwalne)

Briefcase INFICS Sp. z o. o.

Location Rzeszów

Hourglass Pełny etat

Contract Umowa o pracę

Umowa zlecenie

Kontrakt B2B

Opis stanowiska

Do twoich obowiązków należeć będzie:

  • Administrowanie infrastrukturą serwerową i sieciową,
  • Projektowanie, testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań,
  • Administrowanie usługami Microsoft 365 / SharePoint,
  • Administracja bazami danych MS SQL,
  • Konfiguracja środowisk zapewniających wysoką dostępność, wydajność i bezpieczeństwo,
  • Monitorowanie pracy i wydajności administrowanej infrastruktury, reagowanie na incydenty,
  • Współpraca z zespołami IT w zakresie podnoszenia dostępności, bezpieczeństwa i niezawodności usług infrastruktury IT,
  • Wsparcie techniczne dla pracowników.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość systemów Windows Server (2012-2019),
  • Bardzo dobra znajomość usług Windows: Active Directory, DHCP, DNS, IIS,
  • Znajomość O365 pod kątem administracyjnym (AAD, Exchange, Sharepoint, Teams),
  • Znajomość MS SLQ na poziomie administracyjnym,
  • Znajomość budowy sieci LAN i WAN, znajomość zagadnień sieciowych (protokoły, routing, VLAN, redundancja połączeń).
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.

 

Oferta pracy

Wybranym kandydatom zaoferujemy:

  • Stabilne miejsce zatrudnienia,
  • Praca w godzinach 7-15 lub 8-16 w Rzeszowie,
  • Dodatkowe benefity (darmowy obiad, kawa, woda, miejsce parkingowe),
  • Praca w zgranym zespole 5 osobowym.