Poradnik Pracownika
Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych

Rozwój osobisty

Urlop macierzyński dobiegł końca i co dalej?

Urlop macierzyński dobiegł końca i co dalej? Urlop macierzyński dobiega końca i zastanawiasz się co dalej? Skorzystać z urlopu wychowawczego czy wrócić do pracy? A może są jeszcze inne możliwości? Jeśli stoisz przed koniecznością podjęcia decyzji zapoznaj się z artykułem i znajdź rozwiązanie! czytaj dalej

Nadwrażliwość emocjonalna - pomaga czy przeszkadza w pracy?

Nadwrażliwość emocjonalna - jak sobie z nią poradzić w pracy? Nadwrażliwość emocjonalna może zarówno przeszkadzać, jak i pomagać w życiu i pracy. Emocje odczuwa silniej nawet 20% społeczeństwa! Jakie zawody mogą wykonywać osoby nadwrażliwe i jak radzą sobie w pracy? Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się! czytaj dalej

Ostracyzm w pracy co to jest i jak się objawia?

Co to jest ostracyzm? Lubisz swoją pracę, ale atmosfera sprawia, że masz ochotę ją rzucić? Współpracownicy udają, że cię nie widzą, pomijają cię ostentacyjnie i czujesz się wykluczony? Być może padłeś ofiarą ostracyzmu! Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź co to jest ostracyzm! czytaj dalej

Efektywna optymalizacja procesów pakowania w e-commerce - strategie i narzędzia do osiągnięcia sukcesu

Czy wiesz, jak zwielokrotnić efektywność pakowania w e-commerce? Zmniejszyć koszty i podwyższyć satysfakcję klientów? Przeczytaj artykuł i poznaj strategie i narzędzia, które pozwolą Ci na optymalizację procesów pakowania w Twojej firmie internetowej! czytaj dalej

Cechy dobrego kierownika, czyli kto nadaje się jako lider zespołu?

Cechy dobrego kierownika - jak zostać liderem zespołu? Czy znasz cechy dobrego kierownika? Co ułatwia zarządzanie grupą ludzi? Jak zarażać innych pasją i zaangażowaniem? Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się, czym w szczególności powinna charakteryzować się każda osoba z kadry kierowniczej! czytaj dalej

Mentoring - czym jest i jak może pomóc?

Mentoring - czym jest i jak może pomóc? Rozwój w kwestiach zawodowych jest ważny dla każdego z nas. Pomocny w nim może być mentor. Na czym polega mentoring i czy może nam pomóc w rozwoju kariery? Dlaczego warto wprowadzić go w swojej firmie? Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się! czytaj dalej

Toksyczni ludzie w pracy - jak sobie z nimi radzić?

Toksyczni ludzie w pracy - jak sobie z nimi radzić? Toksyczni ludzie w pracy mogą zabrać Ci całą przyjemność z wykonywania zadań i zepsuć dobrą atmosferę. Jak zachowują się takie osoby? Jak sobie z nimi radzić? Czy należy się nimi przejmować? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na pytania! czytaj dalej

Praca w zespole - na czym powinna opierać się współpraca?

Praca w zespole - jak wygląda? Jakie zalety i wady ma praca w zespole? Czym charakteryzuje się zespół? Czy praca w zespole zwiększa efektywność i zaangażowanie? Czy może wystąpić próżniactwo społeczne? Chcesz poznać odpowiedzi na te pytania? Przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Czego nie mówić szefowi w 2024 r.? Tych zwrotów unikaj!

Czego nie mówić szefowi, by się nie narazić? Czy z przełożonym możemy rozmawiać o wszystkim? Czego nie mówić szefowi, jeśli nie chcemy mu się narazić? Jakich zdań powinniśmy unikać? Czy rozmawiać o prywatnych sprawach? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej

4 typy osobowości wg Hipokratesa – jak dopasować zawód do typu osobowości

4 typy osobowości wg Hipokratesa – jak dopasować zawód do typu osobowości W psychologii człowieka wyróżnia się 4 typy osobowości, takie jak sangwinik, choleryk, melancholik i flegmatyk. Czym charakteryzuje się każdy z nich? Czy typ osobowości ma wpływ na naszą karierę zawodową? Przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Na czym polega hierarchia potrzeb Maslowa?

Hierarchia potrzeb Maslowa - teoria motywacji Hierarchia potrzeb Maslowa jest uznawana za uniwersalną prawdę. Czy teoria ta jest jeszcze aktualna? Czy może mieć zastosowanie w miejscu pracy? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź na te i inne pytania o teorii motywacji! czytaj dalej

Wady i zalety – jak o nich rozmawiać?

Wady i zalety – jak o nich mówić? Jak odpowiadać na pytanie o nasze zalety? W jaki sposób najlepiej mówić o swoich wadach, tak żeby nie stracić szansy w rekrutacji? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie wady i zalety najczęściej występują u kandydatów na stanowiska pracy! czytaj dalej

Służbowe maile - jak tworzyć je poprawnie?

Służbowe maile - jak powinny wyglądać profesjonalne  maile? Służbowe maile nierzadko przyprawiają nas o zawrót głowy. Jak je sformułować, by były poprawne, a odbiorca postrzegał nas jako profesjonalistę? Na co zwrócić uwagę? Przeczytaj nasz artykuł, aby poznać odpowiedzi na te pytania i dowiedzieć się więcej! czytaj dalej

Jakie daje nam korzyści i atrakcje Karta MultiSport?

Karta MultiSport - lista atrakcji W jaki sposób działa karta MultiSport? Jak ją zdobyć? Czy są różne rodzaje tej karty? Jakie możliwości ona daje? Gdzie można jej używać i z jakich atrakcji skorzystać? Chcesz poznać odpowiedzi na te i inne pytania? Koniecznie przeczytaj artykuł! czytaj dalej

Wirtualne biuro w Warszawie na 2024 rok? Koniecznie zwróć uwagę na lokalizację!

Wirtualne biuro w Warszawie na 2024 rok? Koniecznie zwróć uwagę na lokalizację! Okazuje się, że nie trzeba poświęcać fortuny, aby firma była zarejestrowana w rozpoznawalnym w całym kraju miejscu. Czym jest wirtualne biuro? Dla kogo jest to odpowiednie rozwiązanie? Przeczytaj poniższy artykuł i uzyskaj odpowiedź na te pytania! czytaj dalej

Jak polubić swoją pracę? Poznaj sposoby!

Z nami dowiesz się jak polubić swoją pracę! Niewielu z nas może powiedzieć, że nasza praca nie ma wad. Znacznie częściej narzekamy i marudzimy. Jak polubić swoją pracę? Czy to w ogóle możliwe? Przeczytaj nasz artykuł oraz poznaj odpowiedzi na te pytania i polub swoją pracę! czytaj dalej

Pokonaj stres przed wystąpieniami publicznymi!

Stres przed wystąpieniami publicznymi - jak sobie poradzić? Czy stres przed wystąpieniami publicznymi dopada tylko uczniów, czy studentów? Oczywiście, że nie! Także pracownicy od czasu do czasu się z nim borykają. Jak się przełamać i zmniejszyć tremę? Przeczytaj w naszym artykule i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Targetoza - czym jest i jak z nią walczyć?

Targetoza - czym jest i jak z nią walczyć? Target oznacza grupę docelową, klienta, jednak tym pojęciem określa się również wyznaczony dla pracownika cel. Czym jest targetoza? Kto jest na nią narażony? Jak pracować, kiedy wisi nad nami cel do zrealizowania? Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się. czytaj dalej

Stalking w pracy - czym jest i jak go rozpoznać?

Jak rozpoznać stalking w pracy? Myślisz, że jesteś ofiarą stalkingu w swoim miejscu pracy? A może mobbingu? Poznaj różnicę między tymi dwoma pojęciami i nie bądź ofiarą. Stalking w pracy to przestępstwo, przeczytaj artykuł i poznaj więcej szczegółów na ten temat! czytaj dalej

Kłamstwa klienta - jakie usłyszysz najczęściej?

Kłamstwa klienta - jakie usłyszysz najczęściej? Utarł się krzywdzący stereotyp, że każdy handlowiec to kłamca i krętacz. W związku z tym rzadko zdajemy sobie sprawę, że klienci też kłamią! Przeczytaj nasz artykuł i poznaj najpopularniejsze kłamstwa klienta. Dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Kategorie artykułów

Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami