Poradnik Pracownika

Rozwój osobisty

Spotkanie z trudnym klientem

Spotkanie z trudnym klientem Choć każdy z nas wolałby tego uniknąć, czasami po prostu musimy pójść na spotkanie z trudnym klientem. Co zrobić, aby było jak najmniej problematyczne? Jak z nim pracować? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Jak rozmawiać z trudnym klientem?

Jak rozmawiać z trudnym klientem? Właściwie każdy przedsiębiorca spotyka na swojej drodze trudnego klienta. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy od razu się poddać? Jak rozmawiać z trudnym klientem? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Zmiana branży po wielu latach doświadczenia

Zmiana branży po wielu latach w firmie Zmiana branży po wielu latach doświadczenia w obecnej z pewnością nie jest łatwa. Znowu musimy zaczynać od zera. Jakie kroki podjąć, jeśli się na to zdecydujemy? Kiedy pomyśleć o zmianie branży? Przeczytaj więcej w naszym artykule! czytaj dalej

Jak dbać o dobre relacje z klientem?

Dlaczego warto dbać o dobre relacje z klientem? Prowadzenie działalności wiąże się z mnóstwem czasu poświęconego na tworzenie produktu czy usługi. Jednak aby osiągnąć sukces, musimy pamiętać, jak ważne są relacje z klientem. Jak o nie dbać? Podpowiadamy w naszym artykule! czytaj dalej

Postawa proaktywna w pracy - czym się charakteryzuje?

Postawa proaktywna w pracy - czym się charakteryzuje? Czym charakteryzuje się postawa proaktywna i co odróżnia ją od reaktywnej? Jak rozpoznać osobę, którą cechuje postawa proaktywna? Czy proaktywność można nabyć? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

FOMO - czy jest również Twoim problemem?

FOMO - czym się charakteryzuje? Kiedy jesteś offline, ciągle zastanawiasz się, co Cię omija? Kiedy współpracownicy idą na spotkanie, masz wrażenie, że nie wiesz najważniejszego? Być może masz problem z FOMO. Czym jest i jak z nim walczyć? Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się więcej! czytaj dalej

Na czym polega hierarchia potrzeb Maslowa?

Hierarchia potrzeb Maslowa - na czym polega? Hierarchia potrzeb Maslowa jest uznawana za uniwersalną prawdę. Czy ma ona odzwierciedlenie w rzeczywistości? Czy może mieć zastosowanie w miejscu pracy? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź na te i inne pytania o teorii motywacji! czytaj dalej

Marka osobista – jak ją zbudować?

Marka osobista – jak ją zbudować? Budowanie marki to nie tylko obowiązkowe zadanie dla firm. Także pracownicy powinni zastanowić się nad tym, jak wygląda ich marka osobista, czy w ogóle ją budują, a jeśli nie – w jaki sposób to zrobić. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Szkoły zawodowe – czy faktycznie uczą zawodu?

Szkoły zawodowe a znalezienie pracy Szkoły zawodowe, tak zwane zawodówki, dla wielu osób są powodem do wstydu. Czy słusznie? Czy takie szkoły naprawdę uczą zawodu? Jak może wyglądać ścieżka kariery po ich ukończeniu? N te pytania odpowiadamy w artykule! Przeczytaj! czytaj dalej

Planowanie pracy - jak pracować efektywniej?

Planowanie pracy pomaga w hierarchizacji zadań, a tym samym w ich szybszym i efektywniejszym wykonywaniu. Jak rozpocząć planowanie i sprawić, by było pomocne? Przeczytaj artykuł i przekonaj się, że działanie takie przynosi same korzyści! czytaj dalej

W jaki sposób można pokonać stres w pracy?

Stres w pracy - jak z nim walczyć? Stres w pracy dopada każdego z nas, mimo że czasami nie zdajemy sobie z tego sprawy. Bardzo dobrze, jeśli działa na nas mobilizująco, gorzej, gdy nas paraliżuje. Czy wiesz, co jest jego przyczyną? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Biznes lokalny – ciekawe pomysły na własną działalność!

Biznes lokalny - 8 pomysłów na własną działalność! Praca na własny rachunek stała się celem wielu osób. Jednak nie wszyscy mają pomysł na to, co mogliby robić. Poszukiwania nie zawsze są łatwe. W artykule przedstawiamy ciekawe pomysły na biznes lokalny, przeczytaj i zainspiruj się! czytaj dalej

Networking – co oznacza i na czym polega?

Networking – co oznacza i na czym polega? W życiu prywatnym cenimy sobie znajomości z ludźmi podobnymi do nas, godnymi zaufania. Jednak warto przenieść wartość kontaktów także do biznesu. Czym jest i na czym polega networking? Przeczytaj w naszym artykule! czytaj dalej

Nieświadome niszczenie kariery - jak tego uniknąć?

Niszczenie kariery - jakie są przyczyny? Może zdarzyć się tak, że niszczenie kariery nastąpi zupełnie nieświadomie. Proces będzie się pogłębiał, a my nie będziemy wiedzieli, dlaczego tak się dzieje. Jakie czynniki mogą zniszczyć Twoją karierę? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź! czytaj dalej

Organizacja skrzynki pocztowej ułatwi Ci pracę, poznaj nasze techniki!

Organizacja skrzynki pocztowej może ułatwić Ci pracę! Dowiedz się jak! Setka maili czeka na przeczytanie? A może nie możesz odnaleźć bardzo ważnej wiadomości? Odpowiednia organizacja skrzynki pocztowej może ułatwić Ci pracę i pozwoli zaoszczędzić czas. Jak ją rozpocząć? Przeczytaj nasz artykuł, by dowiedzieć się więcej! czytaj dalej

Cyberslacking w pracy to dobre czy złe zjawisko?

Cyberslacking w pracy jest zjawiskiem pozytywnym czy negatywnym? Cyberslacking w pracy jest bardzo popularnym i powszechnym zjawiskiem. Na czym polega? Czy jest dozwolony? Czy wpływa negatywnie czy pozytywnie na pracowników? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te pytania i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Brak czasu na rozwój osobisty - jak to zmienić?

brak czasu na rozwój osobisty “Chciałbym zacząć coś robić, ale nie mam kiedy!” - ile razy słyszeliśmy lub wypowiadaliśmy takie zdanie? Brak czasu na rozwój osobisty stał się najczęstszą wymówką. Co zrobić, by znaleźć dodatkowe godziny? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się! czytaj dalej

Coworking – na czym polega ten sposób pracy?

Coworking – na czym polega ten sposób pracy? Choć praca zdalna wydaje się wielu osobom niezwykle przyjemna, skupienie się w warunkach domowych na pracy może być trudne. Z pomocą przychodzi coworking. Na czym polega? Jakie są jego zalety? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź! czytaj dalej

Rozwój jest dla Ciebie ważny? Tych ludzi unikaj!

Rozwój jest dla Ciebie ważny? Tych ludzi unikaj! Chcemy się rozwijać i zdobywać coraz więcej umiejętności. Kiedy nam na tym zależy, nie zdajemy sobie często sprawy, jak bardzo wpływa to na nas otoczenie. Jakich typów ludzi powinniśmy unikać, jeżeli rozwój jest dla nas ważny? Przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Klątwa wiedzy - dlaczego może utrudnić współpracę?

Klątwa wiedzy - czy utrudnia współpracę? Często, choć jesteśmy tego nieświadomi, dopada nas klątwa wiedzy, która może utrudnić współpracę z pracownikami czy klientami. Na czym polega to zjawisko? Jak ją przezwyciężyć? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

Kategorie artykułów

Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami