Poradnik Pracownika
Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych

Ogłoszenie ID 1479

Specjalista ds. Obsługi Klienta (archiwalne)

Briefcase MPB CORP Sp. z o. o.

Location Warszawa

Dollar 2500.00 - 3500.00 PLN netto

Hourglass Pełny etat, Część etatu

Contract Umowa zlecenie

Opis stanowiska

Poszukujemy osób do pracy na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta w serwisie Szybeczka..pl
(oddział Praga, ul. Międzyborska 117, Warszawa).
Nasze serwisy wyróżnia przede wszystkim profesjonalne i przyjazne podejście do klienta oraz
wyprzedzanie jego oczekiwań. Dbamy szczególnie o jakość wykonywanych przez nas napraw i usług.

• Kompleksowa obsługa klienta, w tym:
   o Obsługa systemu do kontroli zleceń
   o Obsługa systemu do kontroli zadań
   o Przyjmowanie zleceń według ustalonych procedur
   o Wydawanie i rozliczanie zleceń klientów
   o Obsługa zgłoszeń online
   o Telefoniczna obsługa klientów
• Obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego
• Prowadzenie rejestru kasowego
• Ścisła komunikacja z zespołem (via Microsoft Teams)
• Dbanie o wizerunek lokalu
• Zgłaszanie zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne
• Naklejanie szkieł hartowanych oraz folii
• Kontrola stanu oraz portfolio akcesoriów

Wymagania

• doświadczenie w obsłudze klienta, zarówno twarzą w twarz jak i telefonicznie i pisemnie
(mail, czat etc.)
• bardzo dobra organizacja pracy własną oraz członków zespołu (mile widziana znajomość
metod GTD, agile oraz innych do zarządzania projektami)
• znajomość branży GSM (znajomość producentów i modeli telefonów)
• umiejętności sprzedażowe
• wysoka inteligencja emocjonalna oraz kultura osobista
• umiejętność improwizacji, samodzielność oraz zaradność
• bardzo dobra obsługa komputera (Windows 10) oraz telefonów (Android, iOS)
• mile widziane doświadczenie w pracy na kasie fiskalnej oraz terminalu płatniczym
• rzetelność w rozliczaniu kasy oraz dokumentowaniu swoich wyników
• odporność na presję (czasu, wyniku, klienta)
• znajomość obsługi pakietu Office365 (w szczególności Excel) oraz przeglądarki Google
Chrome
• przebojowość i umiejętność zdobywania ludzkich serc ;)

Oferta pracy

• premię za sprzedaż akcesoriów
• ciekawą pracę, w której nie istnieje pojęcie nudy
• zniżki na serwis swojego urządzenia oraz akcesoria
• progresywny wzrost płacy (w zależności od wyników, motywacji, wkładu własnego)