Poradnik Pracownika
Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych

Ogłoszenie ID 1917

specjalista ds. e-commerce (archiwalne)

Briefcase MBS Team s.c. Michał Buze Marek Sękiewicz

Location Warszawa

Dollar 4840.00 - 5548.00 PLN brutto

Hourglass Pełny etat

Contract Umowa o pracę

Opis stanowiska

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą z młodym zespołem. Zajmujemy się sprzedażą internetową sprzętu ochrony osobistej. Rozwijamy sprzedaż w kierunku asortymentu rehabilitacyjnego, fitness, suplementów diety. Głowna sprzedaż prowadzona jest na allegro i sklepie internetowym strefamedyka. W chwili obecnej rozwijamy sprzedaż na Emipk, Erli oraz Shoppe. Chcemy pozyskiwać nowych klientów w dotychczasowych kanałach dystrybucji oraz na nowych platformach takich jak Amazon i Ebay. Stale poszerzamy ofertę o nowe produkty. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły. Członkowie zespołu mają realny wpływ na kierunek rozwoju firmy. Kładziemy nacisk na automatyzację całego procesu sprzedaży od zakupu towaru, poprzez jego wystawienie na platformach sprzedażowych, promocję oraz sprzedaż. Jednocześnie naszych klientów staramy się traktować indywidualnie, zrozumieć ich potrzeby i znaleźć optymalne rozwiązanie. Staramy się traktować ich tak jak sami chcielibyśmy być obsłużeni.

 

Kogo szukamy:

Poszukujemy pracownika, który uzupełni zespół obsługujący allegro i sklep internetowy.

 

Zakres obowiązków:

 - wystawianie aukcji na Allegro/Sklepie internetowym (tworzenie i edycja opisów produktów, podstawowa obróbka zdjęć produktowych);

 - zarządzanie ofertami na kilku kontach Allegro (kontrola cen, rabaty, okazje, prowizja, wielowariantowość, zestawy produktowe, stany magazynowe);

 - automatyzacja i zarządzanie systemem produktowym Baselinker;

 - monitorowanie i wyprzedzanie działań konkurencji;

- współpraca z innymi działami firmy;

 - analizowanie danych i przygotowywanie raportów w Excelu;

 - wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży;

 - wdrażanie i rozwój sprzedaży na nowych marketplace’ach.

Wymagania

- doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem procesem sprzedaży na platformie allegro (min. 1 rok); 

- znajomość platformy Allegro oraz systemu integracji platform e-commerce Baselinker;

 - wykształcenie wyższe (preferowane kierunki informatyczne);

- dobra znajomość programu Microsoft Excel;

 - samodzielność w działaniu;

- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia;

- umiejętność ustalania priorytetów oraz planowania i realizowania zleconych zadań w wyznaczonym terminie;

 - dokładność i przywiązywanie wagi do szczegółów;

- umiejętność redagowanie tekstów, opisów produktowych;

 - mile widziana znajomość innych platform sprzedażowych, jak np. Amazon, Ebay.

 

Oferta pracy

- pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;

- pracę w siedzibie firmy - Warszawa Włochy, ul. Przepiórki;

- wynagrodzenie 3500-5000 zł netto;

- możliwość rozwoju dzięki kursom i szkoleniom z zakresu sprzedaży internetowej;

- pracę w młodym ambitnym zespole.

 

Etapy rekrutacji:

Prześlij do nas swoje CV. List motywacyjny mile widziany.
Jeżeli Twoja kandydatura nas zainteresuje skontaktujemy się telefonicznie aby zapytać o kilka podstawowych, lecz istotnych dla nas informacji.
Jeżeli rozmowa przejdzie pomyślnie kolejnym krokiem będzie wykonanie prostego zadania związanego z obsługą allegro, które pozwoli nam sprawdzić Twoje kompetencje. Następnie umówimy spotkanie na którym porozmawiamy o twoich umiejętnościach oraz pracy, którą oferujemy.
Po tym etapie podejmiemy decyzję o zatrudnieniu najlepszego kandydata.