Ogłoszenie ID 3160
PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (archiwalne)
Ekologus Sp. z o. o.
3500.00 - 4000.00 PLN netto
Pełny etat, Część etatu
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Opis stanowiska
Poszukujemy do pracy stacjonarnej osoby z Bielska-Białej lub okolic, kreatywnej i nastawionej na samorozwój. Oferujemy pracę administracyjno-biurową z elementami obsługi Klientów i asystentury Zarządu.
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa biura Spółki i jej wewnętrznych dokumentów, tj. m.in. - odbieranie, wysyłanie i dekretowanie pism i dokumentów, - pilnowanie prawidłowego obiegu i zapisu dokumentów i informacji zgodnie ze standardami firmy, - prowadzenie katalogu umów zawieranych przez Spółkę (Kontrahenci, Klienci, dostawcy usług, - monitorowanie zużycia materiałów/produktów do wykorzystania w pracy w biurze i zamawianie produktów/usług u zweryfikowanych dostawców, - nadawanie przesyłek pocztowych/kurierskich, - tworzenie zestawień, raportów i rejestrów związanych z działaniami Spółki, - wprowadzanie i dekretacja faktur przychodzących w systemie do fakturowania (wfirma); - wsparcie techniczne – zgłaszanie bieżących awarii oraz napraw do serwisów technicznych.
- Wspieranie pracy Zarządu w zakresie: - obsługa zapytań oraz nadzór nad realizacją zamówień sorbentów i środków technicznych - obsługa i wprowadzanie do systemu teleinformatycznego zgłaszających się uczestników na usług szkoleniowo-rozwojowe, pomoc w kompletowaniu dokumentacji wewn. z procesu realizacji usługi, wsparcie techniczne przy i po organizacji szkolenia; - zbieraniem i wyszukiwanie danych m.in. do artykułów na stronę www i do social mediów; - uzupełnianie i pilnowania kalendarza spotkań; - umawianie i organizowanie spotkań na zlecenie Przełożonego.
- Uzupełnianie danych Klientów w CRMie.
- Wsparcie zespołu eksperckiego w drukowaniu i składaniu gotowych opracowań.
- Obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych (tel, mail, wideospotkania) – obsługa głównego nr telefonu i maila Spółki.
Wymagania
- Min. 1-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie niepełne wyższe lub wyższe,
- Biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office,
- Umiejętność korzystania z narzędzi digitalowych i nowoczesnych form komunikacji z Klientem,
- Umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji,
- Umiejętność raportowania pracy własnej, feedback,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy,
- Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i doświadczenie w obsłudze Klienta,
- Miejsce zamieszkania Bielsko-Biała lub okolice,
- Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- Znajomość savoir-vivre'u biznesowego,
- Odbyte szkolenie ze standardów obsługi Klienta i/lub komunikacji,
- Wiedza w zakresie obiegu i archiwizacji dokumentów,
- Doświadczenie w obszarze obsługi Klientów, usług szkoleniowych i/lub sprzedażowych,
- Doświadczenie w WordPress i umiejętność „lekkiego pióra”,
- Zainteresowania z zakresu ochrony środowiska i BHP.
Oferta pracy
- Zbieranie doświadczenia na początku drogi zawodowej w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z ponad 35-letnim stażem
- Samodzielną pracę w zakresie prowadzenia spraw Spółki, nadzoru nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
- Poszerzania kompetencji w zakresie pracy z narzędziami digitalowymi.
- Pracę pod koordynatorem w zakresie rozwiązań dla przedsiębiorstw produkcyjno-usługowych (asortyment techniczny - sorbenty, szkolenia),
- Pracę w formie stacjonarnej,
- Zatrudnienie preferowane w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- Realny wpływ na własny rozwój zawodowy - bezpłatny udział w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę,
- Niezbędne narzędzia do pracy stacjonarnej i zdalnej,
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy.