Poradnik Pracownika

Ogłoszenie ID 993

Specjalista od reklam Google i Facebook (performance marketing) (archiwalne)

Briefcase LEAD INVESTMENTS Sp. z o. o.

Location Poznań

Dollar 5500.00 - 8500.00 PLN netto

Hourglass Pełny etat

Contract Umowa zlecenie

Kontrakt B2B

Opis stanowiska

W końcu Cię znaleźliśmy!

Specjalista od reklam Google i Facebook (performance marketing).

Miejsce pracy: zdalnie lub Poznań

Poszukujemy specjalisty od reklam Google i Facebook, który:

Czym będziesz się zajmować?

Będziesz tworzyć reklamy dla MyLead w Google i Facebook. Damy Ci też możliwość realizacji reklam w Yandex, Linkedin, Bing, Twitter, Quora, Seznam i XING. Pomożesz nam też w kwestiach analitycznych i jak najbardziej efektywnego przedstawiania danych, które posiadamy. MyLead to branża nietypowa, więc jeśli lubisz wyzwania - zapraszamy!


Kim jesteśmy?

MyLead to nowoczesna firma z branży internetowej. Od ponad 7 lat zajmujemy się wsparciem w zdobywaniu nowych klientów dla firm, w tym dla największych marek w Polsce i na świecie. Pomaga nam w tym ponad 200 tysięcy zarejestrowanych użytkowników z całego świata. MyLead to portal posiadający wiele nagród. Znajdujemy się na 16-tym miejscu wśród 50-ciu najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej według globalnej firmy badawczej Deloitte.

Osoby zainteresowane pracą u nas, prosimy o przesłanie swojego CV, prosimy zawrzeć w niej zgodę na wykorzystanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Wymagania

Poszukujemy specjalisty od reklam Google i Facebook, który:

  • ma minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji akcji promocyjnych z wykorzystaniem płatnych reklam, zwłaszcza w Google i Facebook
  • ma doświadczenie w Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Optimize
  • będzie nieustannie testował i optymalizował prowadzone działania w celu maksymalizacji efektów (CPC, CPM, ROI, CTR)
  • będzie brał czynny udział w długoterminowych działaniach marketingowych
  • będzie wciąż poszukiwał nowych rozwiązań zwiększających efektywność działa

 

Oferta pracy

Oferujemy Ci:

  • wynagrodzenie 5 500 - 8 500 PLN netto (zależnie od doświadczenia i umiejętności)
  • umowę B2B (preferowana) lub umowa zlecenie (w przypadku statusu studenta)
  • bardzo duża wolność na stanowisku - decydowanie o grupach odbiorczych, formach i formatach reklam i innych