Ogłoszenie ID 1605
Pracownik do zarządzania sklepem internetowym (archiwalne)
ALTWAY(PL) Sp. z o. o.
3000.00 - 3000.00 PLN netto
Pełny etat
Umowa o pracę
Opis stanowiska
Zakres obowiązków:
Ø obsługa klientów sklepu internetowego (mailowa, telefoniczna ),
Ø działania na rzecz sklepu internetowego ( m.in. aktualizacja treści na stronie internetowej ),
Ø zbieranie i kompletowanie zamówień,
Ø pakowanie i etykietowanie towarów,
Ø przyjmowanie towaru do magazynu, oraz wysyłka zamówień
Ø wystawianie dokumentów magazynowych oraz wsparcie działań logistycznych związanych z obrotem towarowym,
Ø koordynacja obrotu towarem związanym ze zwrotami i reklamacjami,
Ø dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania
Oczekujemy:
Ø profesjonalnego podejścia do obsługi klienta,
Ø zaangażowania, samodzielności, dobrej organizacji czasu pracy
Ø gotowości do nauki,
Ø dyspozycyjności od pon.-pt w godz. 8-16,
Ø bardzo dobrej znajomości obsługi komputera,
Ø co najmniej podstawowej wiedzy na temat drukarek 3D,
Ø znajomość bądź zainteresowanie sprzedażą, grafiką, elektroniką użytkową będzie dodatkowym atutem,
Ø mile widziana znajomość platformy Allegro, Amazon, Baselinker, ERPBox, Inpost
Ø bardzo dobrej znajomości języka polskiego, mile widziny język angielski
Ø wykształcenia wyższego
Oferta pracy
Oferujemy:
Ø pracę w prężnie rozwijającej się firmie, w międzynarodowym zespole specjalistów,
Ø stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia-umowa o pracę
Ø Wynagrodzenie po okresie próbnym 3000zł netto
Ø bardzo dobrą atmosferę i kulturę pracy