Poradnik Pracownika
Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych

Ogłoszenie ID 1605

Pracownik do zarządzania sklepem internetowym (archiwalne)

Briefcase ALTWAY(PL) Sp. z o. o.

Location Gdańsk

Dollar 3000.00 - 3000.00 PLN netto

Hourglass Pełny etat

Contract Umowa o pracę

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

Ø obsługa klientów sklepu internetowego (mailowa, telefoniczna ),

Ø działania na rzecz sklepu internetowego ( m.in. aktualizacja treści na stronie internetowej ),

Ø zbieranie i kompletowanie zamówień,

Ø pakowanie i etykietowanie towarów,

Ø przyjmowanie towaru do magazynu, oraz wysyłka zamówień

Ø wystawianie dokumentów magazynowych oraz wsparcie działań logistycznych związanych z obrotem towarowym,

Ø koordynacja obrotu towarem związanym ze zwrotami i reklamacjami,

Ø dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania

Oczekujemy:

Ø profesjonalnego podejścia do obsługi klienta,

Ø zaangażowania, samodzielności, dobrej organizacji czasu pracy

Ø gotowości do nauki,

Ø dyspozycyjności od pon.-pt w godz. 8-16,

Ø bardzo dobrej znajomości obsługi komputera,

Ø co najmniej podstawowej wiedzy na temat drukarek 3D,

Ø znajomość bądź zainteresowanie sprzedażą, grafiką, elektroniką użytkową będzie dodatkowym atutem,

Ø mile widziana znajomość platformy Allegro, Amazon, Baselinker, ERPBox, Inpost

Ø bardzo dobrej znajomości języka polskiego, mile widziny język angielski

Ø wykształcenia wyższego

Oferta pracy

Oferujemy:

Ø pracę w prężnie rozwijającej się firmie, w międzynarodowym zespole specjalistów,

Ø stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia-umowa o pracę

Ø Wynagrodzenie po okresie próbnym 3000zł netto

Ø bardzo dobrą atmosferę i kulturę pracy