Poradnik Pracownika

Artykuły z dnia 2019-06-04

Tematy, których lepiej nie poruszać w pracy

Tematy, których lepiej nie poruszać w pracy Zdarza się, że pewne rozmowy, które mają miejsce w pracy, sprawiają, że czujemy się niekomfortowo czy nawet powodują kłótnie. Są takie tematy, których lepiej nie poruszać w pracy. O czym więc nie rozmawiać? Podpowiadamy w artykule! czytaj dalej

Na czym polega prawo Parkinsona?

Na czym polega prawo Parkinsona? Czy zdarzyło ci się wykonywać tę samą liczbę zadań w znacznie różniącym się czasie? Skąd się to bierze i jak wpływa na naszą efektywność? Czy pracownicy rozliczani zadaniowo są bardziej efektywni? Przeczytaj i dowiedz się, czym jest prawo Parkinsona! czytaj dalej
2019-06-04

Czas pracy

Jak się ubierać do biura podczas upałów?

Jak się ubierać do biura - co należy wiedzieć? Żar leje się z nieba, a Ciebie obowiązuje dress code i nie wiesz, jak się ubierać do biura w taki upał? Podpowiadamy, co zrobić, aby nie odczuwać tak bardzo wysokich temperatur i czuć się swobodnie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Napoje dla pracowników - obowiązek pracodawcy

Napoje dla pracowników Napoje dla pracowników ma obowiązek zapewnić każdy pracodawca w czasie szczególnych warunków atmosferycznych. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, kiedy Twój pracodawca ma obowiązek zapewnić posiłki i napoje profilaktyczne! czytaj dalej
Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami