Poradnik Pracownika
Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych

Artykuły na temat gtd

Getting Things Done - na czym polega ta metoda i jak ją stosować?

Getting Things Done - uporządkuj swoje życie, nie tylko zawodowe! Na czym polega metoda pracy Getting Things Done? Czy pomoże nam w organizacji naszej pracy i naszego życia? Z jakich etapów się składa? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie znajdziesz odpowiedź na te pytania i dowiesz się jak czerpać z niej korzyści! czytaj dalej

Zasada 2 minut – na czym polega i czy warto ją stosować?

Na czym polega zasada 2 minut i dlaczego warto ją stosować? Początek pracy to czas, w którym mamy najwięcej energii, dlatego też warto byłoby zacząć od najtrudniejszych, największych zadań. Czy jednak na pewno zawsze jest to najlepsze rozwiązanie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czym jest zasada 2 minut. czytaj dalej