Artykuły na temat lista obecności
2023-12-01
Prawa i obowiązki pracowników
Lista obecności pracowników - w jakim celu się ją prowadzi?
Pracownicy muszą potwierdzać swoją obecność w pracy. Jednakże czy jedynym rozwiązaniem jest złożenie podpisu na liście obecności? Czy można zgłaszać fakt stawienia się w miejscu pracy w inny sposób? Czy lista obecności pracowników jest w ogóle potrzebna? czytaj dalej
2023-02-07
Czas pracy
Lista obecności w zakładzie pracy - obowiązki pracowników i pracodawcy
Czy prowadzenie listy obecności w zakładzie pracy nie jest obowiązkowe? Czy kodeks pracy lubi inne przepisy nie nakładają obowiązku jej wprowadzenia w firmie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się czym jest lista obecności w firmie! czytaj dalej- Niższe wynagrodzenie po ustaniu zatrudnienia (uwzględnienie oświadczeń)
- Kiedy może występować dyskryminacja w przyznawaniu premii uznaniowej?
- Premia uznaniowa i regulaminowa - jakie są różnice?
- Nowy Polski Ład a wynagrodzenia – czyli kto zyska w 2023 roku!
- Jak zmienią się wynagrodzenia kierowców (pakiet mobilności)?