Poradnik Pracownika

Artykuły na temat asertywność

Asertywność w pracy - czym jest i jak wykorzystać ją w pracy?

Asertywność w pracy - czym jest i jak wykorzystać ją w pracy? Przyjęło się, że postawa asertywna wiąże się wyłącznie z umiejętnością mówienia „nie”. Warto jednak wiedzieć, że to tylko jeden z jej aspektów. Jaka jest asertywność w pracy i w jaki sposób wykorzystywać ją efektywnie? Przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Model LADDER, czyli jak prowadzić asertywną rozmowę

Model LADDER, czyli jak prowadzić asertywną rozmowę Asertywność jest cechą przez nas pożądaną, choć często ograniczamy ją tylko do umiejętności mówienia nie. Co znaczy tak naprawdę i czy model LADDER jest pomocny w asertywnej rozmowie? Co oznacza ten skrót? Przeczytaj w naszym artykule! czytaj dalej

Asertywny pracownik = lepszy pracownik?

Czy asertywny pracownik to lepszy pracownik? Asertywność jest przez wielu postrzegana błędnie. Dlaczego tak się dzieje? Czy asertywny pracownik to lepszy pracownik? Co asertywny pracownik może wnieść do firmy? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie odpowiadamy na te pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej