Kongres For Social Media
Kolejna edycja Kongresu For Social Media!
Spotkanie osób, które na co dzień biorą odpowiedzialność za sukcesy jak i za porażki prowadzenia kont firmowych w mediach społecznościowych.
Praca w social mediami wymaga ⇢ nieustannego śledzenia nowości ⇢ poszerzania kompetencji ⇢ i reagowania na zmieniający się świat internetu.
W odpowiedzi na te potrzeby powstał Kongres For Social Media, który ma na celu umożliwienie odblokowania potencjału i sięgnięcia po więcej.
Na wiosnę zapraszamy Was na szczególną edycję bo w Gdańsku!
Chcemy zabrać Was od biurek i szklanych przestrzeni, żeby w ciekawych okolicznościach przyrody ładować baterie do pełna!
Świat nie czeka!
Praca w social mediach to wyzwania
Wciąż pojawiają się nowe możliwości
- podejścia do obsługi klienta,
- pomysły na strategie sprzedażowe,
- kanały komunikacji i narzędzia.
A ciągłe zmiany musimy przekuć na nasz sukces!
Dlaczego warto być na Kongresie?
To połączenie idealne: zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele, zawsze ciekawy program oraz fantastyczna atmosfera, a także dużo energii do działania i nowe znajomości.
To wszystko sprawia, że Kongres jest jednym z ulubionych i ma ocenę 5,6/6
Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce – niezmiennie od 2014 roku!
Co, gdzie, kiedy:
• Kongres For Social Media
• 20-21.05.2024
• Gdańsk lub online – do wyboru
www.forsm.pl
Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne - koniecznie dołącz do wydarzenia!
W Programie m.in.:
Temat »» Moje tips&tricks przygotowane dla Was o efektywnej komunikacji i obecności w mediach społecznościowych.
Tomasz Kammel – niby nie trzeba przedstawiać a jednak naprawdę warto poznać go bliżej i uczyć się od Tomasza jak dobrze rozumieć i być częścią mediowego świata.
Temat »» Trendujące rozwiązania i niestandardowe pomysły - 8 kreatywnych pomysłów w erze przebodźcowania. Co zrobić, by przestali scrollować dalej.
Od Bartosza Walata, którego wykład będzie jak zastrzyk z kreatywności w najczystszej postaci. Czyli to czego nam bardzo trzeba w codziennej pracy.
Temat »» Linkedin: Czy GenZ zrewolucjonizuje LinkedIn? Praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników. Stanowią oni teraz niemal 1/3 wszystkich profilów.
Ten wykład poprowadzi Adrian Gamoń, który Li zna jak własną kieszeń. Jest autorem corocznego raportu dot. Linkedin i chętnie podzieli się wszystkimi pomysłami!
Temat »». Social Video – wszystko co musisz wiedzieć, od kliknięcia do konwersji.Chciałbym pokazać cały obraz , formaty i plan to jedna część. Następnie szczegóły realizacji i błędy + jak ułatwić sobie produkcję, żeby uniknąć różnych konsekwencji. A także kilka mitów które krążą i dlaczego są mitami.
O video opowie nam człowiek, który chyba urodziła się z kamerą – Piotr Król, video Marketing to coś co uwielbia!
Temat »» Czas na reklamę» czyli temat: Automatyzacja pracy w Meta Ads. Jak BEZ AI zwiększyć efektywność i skrócić dzień pracy. Opowiem o narzędziach i rozwiązaniach pozwalających poprawić jakość kampanii i jednocześnie wykorzystać potencjał automatyzacji do skrócenia roboczogodzin nad kampaniami.
By Albert Radomski specjalista od reklam i analizy danych. Baaardzo się cieszymy że udało się znaleźć termin i przyjedzie do nas prosto z… Albanii
Temat »» Social Media to wiele różnych formatów > bierzemy na tapet > KONKURSY »: AI rozkręca konkursy. Wskazówki i pomysły jak wykorzystać narzędzia AI. Jak wykorzystać narzędzia AI do realizacji aktywacji konsumenckich? Przykłady akcji ze świata i kejs realizacji konkursu bazującego na tworzeniu tresci za pomocą AI.
Agnieszka Stelamszczyk > ogrom doświadczenia i fachowa wiedza. Nieskończona ilość przeprowadzonych kampanii . Gorąco polecamy ten wykład. Będzie też o ostatnim ich case dla Haribo - konkurs z wykorzystaniem AI. Będzie okazja, żeby wiele pomysłów wdrożyć u siebie.
Temat »» Nie zabraknie też »> AR, VR, XR, MR czyli rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach.Wychodząc od twardych danych uwiarygodniających wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości jako wartościowego medium w komunikacji marek, przejdę do pokazania jak różnorodne i wszechstronne mogą być jej zastosowania - pod kątem branż jakie mogą z niej zasadnie korzystać, funkcji jakie może w kampanii pełnić, a także rozmiarów budżetów marketingowych, które pozwalają na sięganie po nią.
Jan Ożarowski jak sam mówi rozszerzona rzeczywistość to całe jego życie <3
To będzie idealne połączenie:
➜ najlepszego programu dla social media managera,
➜ cudownych warunków oraz atmosfery, żeby odejść od biurka, poznać nowych ludzi i wymienić się doświadczeniami.
Zapraszamy!