Poradnik Pracownika

Nowa edycja I ​​❤ Marketing & Technology już w październiku!

22-24 października 2024 w Warszawie odbędzie się XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce. Marketerki i marketerzy z całego kraju ponownie spotkają się w Multikinie Złote Tarasy, aby zawalczyć o względy uczestniczek i uczestników, a tym samym… zdobyć upragnioną statuetkę w kształcie serca.

Wydarzenie zgromadzi około 1500 uczestników, którzy będą mieli okazję posłuchać 36. unikalnych wystąpień. I ❤ Marketing & Technology to dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy prelegent ma na przekazanie cennych wskazówek jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.

Prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania uczestników.

Konferencja została podzielona na trzy ścieżki tematyczne:

  • 22 października - I ❤ social media

  • 23 października - I ❤ marketing

  • 24 października - I ❤ AI 

Uczestnicy mają do wyboru bilet na jeden dzień eventu lub wejściówkę 3-dniową. Dzięki temu mają szansę na dopasowanie tematyki wystąpień do swoich potrzeb i preferencji. Co więcej, program swojego wyjazdu mogą dopełnić dodatkowymi szkoleniami, które organizowane są w tygodniu konferencyjnym:

  • 21 października - AI dla marketingu 

  • 22 października - Google Analytics 4

  • 23 października - Social Media Manager

  • 24 października - Strategia marketingowa

A co z wymianą doświadczeń? Osoby liczące na żywy networking na pewno nie poczują się zawiedzione. Zaletą konferencji jest również to, że spotykają się na niej przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych, dzięki czemu wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.

Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie ilovemkt.pl.

https://www.youtube.com/watch?v=KLoIdBe1_5Q