Poradnik Pracownika

Artykuły z cyklu Praca z trudnym klientem

Jak dbać o dobre relacje z klientem?

Dlaczego warto dbać o dobre relacje z klientem? Prowadzenie działalności wiąże się z mnóstwem czasu poświęconego na tworzenie produktu czy usługi. Jednak aby osiągnąć sukces, musimy pamiętać, jak ważne są relacje z klientem. Jak o nie dbać? Podpowiadamy w naszym artykule! czytaj dalej

Jak rozmawiać z trudnym klientem?

Jak rozmawiać z trudnym klientem? Właściwie każdy przedsiębiorca spotyka na swojej drodze trudnego klienta. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy od razu się poddać? Jak rozmawiać z trudnym klientem? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej
2024-11-05

Zawody

Trudni klienci – czyli właściwie jacy?

Kim są i w jaki sposób zachowują się trudni klienci? To oczywiste, że jeśli prowadzimy firmę i sprzedajemy swoje usługi, prędzej czy później pojawią się trudni klienci. Jednak co oznacza właściwie ten zwrot? Co cechuje takie osoby? Przeczytaj kolejną część naszego cyklu i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Jak opanować emocje, pracując z trudnym klientem?

Jak opanować emocje, pracując z trudnym klientem? Zachowanie cierpliwości podczas pracy z trudnym klientem nie jest często łatwe. Musimy trzymać nerwy na wodzy, co nie zawsze się udaje. Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się, jak opanować emocje, pracując z trudnym klientem! czytaj dalej

Spotkanie z trudnym klientem

Spotkanie z trudnym klientem Choć każdy z nas wolałby tego uniknąć, czasami po prostu musimy pójść na spotkanie z trudnym klientem. Co zrobić, aby było jak najmniej problematyczne? Jak z nim pracować? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej
Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami