Poradnik Pracownika

Artykuły na temat dwie umowy o pracę

2018-01-08

Stosunek pracy

Dodatkowe zatrudnienie - czy należy informować pracodawcę?

Dodatkowe zatrudnienie Pracownik, który posiada dodatkowe zatrudnienie, powinien o tym fakcie poinformować pracodawcę ze względu na ustalenie prawidłowej podstawy wymiaru składek. Co powinien wiedzieć o tym przedsiębiorca? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej
2017-11-27

Stosunek pracy

Czy pracownik może mieć dwie umowy o pracę?

Czy pracownik może mieć dwie umowy o pracę? Obecne Kodeks Pracy pozwala pracownikowi posiadać dwie umowy o pracę. Sytuacja taka jest dość powszechna. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czy w związku z posiadaniem dwóch stosunków pracy należy dopełnić dodatkowych formalności wobec ZUS i US. czytaj dalej