Poradnik Pracownika

Artykuły na temat złe nawyki w pracy

Złe nawyki pracy - przełam je!

Złe nawyki pracy - przełam je! Często zdarza Ci się, że po wejściu do firmy nie masz pojęcia, co powinieneś zrobić najpierw? Większość pracowników po wyjściu z biura nie wie, jakie zadania czekają na niego następnego dnia. Przeczytaj artykuł i sprawdź jakie są złe nawyki w pracy! czytaj dalej

Złe nawyki pracownicze - czego warto się pozbyć?

Złe nawyki pracownicze - czego warto się pozbyć? Czy złe nawyki pracownicze przekładają się na wydajność naszej pracy? Które z nich warto spróbować wyeliminować, by wykonywać zadania efektywniej? Jak pracować nad złymi nawykami? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Jedzenie przy biurku - dlaczego warto zmienić ten nawyk?

Jedzenie przy biurku - dlaczego warto zmienić ten nawyk? Nierzadko mamy tak wiele pracy, że zjedzenie czegoś wydaje nam się stratą czasu. W związku z tym przegryzamy coś w pośpiechu, nad komputerem nie odrywając się od zadań. Dlaczego jednak warto porzucić jedzenie przy biurku? Przeczytaj w artykule! czytaj dalej