Poradnik Pracownika

Ostatnio dodane

Budowa listu motywacyjnego – co w nim zawrzeć?

Budowa listu motywacyjnego – względy formalne i nieformalne Jeśli pracodawca w wymaganiach określa, że oczekuje przesłania zarówno CV, jak i listu motywacyjnego, nie należy ignorować drugiego z dokumentów, nawet jeśli uważamy, że nikt go nie przeczyta. Jak wygląda budowa listu motywacyjnego? Podpowiadamy! czytaj dalej

Dobre zarobki i atmosfera, czyli czego oczekujemy od pracodawcy

Dobre zarobki, atmosfera w pracy i inne czynniki motywujące pracownika Niezależnie od tego, czy praca sprawia nam satysfakcję, czy nie do końca, potrzebujemy odpowiedniej dawki motywacji do wykonywania swoich zadań. Dla jednych będzie to atmosfera, dla innych dobre zarobki. Czego jeszcze oczekujemy od pracodawcy? czytaj dalej

Pytania do pracodawcy na rekrutacji

Pytania do pracodawcy na rekrutacji Pytania do pracodawcy na rozmowie kwalifikacyjnej są naprawdę istotne i zawsze warto się w tym temacie przygotować – to niemal pewne, że padnie prośba o nie. Dlaczego są ważne? O co można zapytać? Przeczytaj artykuł i poznaj podpowiedzi! czytaj dalej

Emerytura plus, czyli pomoc dla emerytów od maja 2019

Emerytura plus - od kiedy, dla kogo i ile wyniesie? Dobra wiadomość dla wszystkich emerytów. Rząd dotrzymał swojej obietnicy i już od maja trwają wypłaty dodatkowego świadczenia zwanego Emerytura plus. Kto otrzyma to świadczenie? Przeczytaj w naszym artykule i poznaj odpowiedź na to pytanie! czytaj dalej

Praktyki wakacyjne – czy warto pracować za darmo?

Nieodpłatne praktyki wakacyjne - jakie są ich zalety? Uczniowie czy studenci w wolnym czasie decydują się na praktyki wakacyjne. Czy warto pracować za darmo? Jakie zalety niesie ze sobą takie zajęcie? Kto powinien pomyśleć o praktykach? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

Rozmowa o pracę – jak zrobić dobre wrażenie?

Rozmowa o pracę – jak się do niej przygotować? Rozmowa o pracę jest dla wielu z nas bardzo stresującym wydarzeniem. Dlatego też, by zmniejszyć zdenerwowanie i zrobić dobre wrażenie na potencjalnym pracodawcy warto się do niej doskonale przygotować. Jak przekonać do siebie rekrutera? Podpowiadamy! czytaj dalej

Jaki model zarządzania przyjmuje typowa organizacja?

Czym charakteryzuje się typowa organizacja? Turkusowy model prowadzenia działalności dla wielu wydaje się idylliczny. Jak więc wygląda typowa organizacja? Jak pracuje się w takim miejscu? Jakie błędy w zarządzaniu są popełniane? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania. czytaj dalej

Planowanie kariery – dlaczego warto?

Planowanie kariery - dlaczego warto to zrobić? Niektórym z nas może się wydawać, że planowanie kariery nie ma sensu – w końcu to dalekosiężne plany, a wszystko może się zmienić. Skąd wiedzieć, czego będziemy chcieli za kilka lat? Jednak planowanie ma sens! Dlaczego warto? Przeczytaj w artykule! czytaj dalej

Inteligencja społeczna – czym jest i dlaczego jest tak ważna?

Inteligencja społeczna jako cecha pożądana przez pracodawców W czasach kiedy coraz większą wagę przykładamy do kompetencji miękkich, inteligencja społeczna pracownika jest pożądaną cechą. Jednak co właściwie oznacza? Na czym polega? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania. czytaj dalej

Tematy, których lepiej nie poruszać w pracy

Tematy, których lepiej nie poruszać w pracy Zdarza się, że pewne rozmowy, które mają miejsce w pracy, sprawiają, że czujemy się niekomfortowo czy nawet powodują kłótnie. Są takie tematy, których lepiej nie poruszać w pracy. O czym więc nie rozmawiać? Podpowiadamy w artykule! czytaj dalej
Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami