Poradnik Pracownika

Artykuły na temat tajemnica przedsiębiorstwa

Zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa - kiedy obowiązuje pracownika?

Zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa - kiedy obowiązuje pracownika? Pracownik oprócz praw ma także obowiązki, które wynikają z prawa pracy. Nie wszyscy wiedzą, że zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa jest obowiązkiem pracownika, który wprost wynika z kodeksu pracy. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten tema czytaj dalej

Czy kontakty pracowników z mediami mogą być zabronione?

Czy kontakty pracowników z mediami mogą być zabronione? Do istoty stosunku pracy należy podporządkowanie pracownika względem pracodawcy. Czy w takim wypadku kontakty pracowników z mediami mogą być zabronione? Jakie uprawnienia ma pracownik i pracodawca w tym zakresie? Sprawdź w naszym artykule! czytaj dalej
2022-11-08

Ochrona danych

Klauzula poufności - jak powinna wyglądać?

Klauzula poufności - jak powinna wyglądać? Klauzula poufności to dokument, którego celem jest ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa. Umowa taka jest zawierana między stronami decydującymi się na podjęcie współpracy. Jakie elementy powinna zawierać klauzula poufności? Dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej