Poradnik Pracownika

Artykuły na temat umowa b2b

Elementy umowy B2B, na które powinieneś zwrócić uwagę

Elementy umowy B2B, na które powinieneś zwrócić uwagę W artykule analizujemy kluczowe elementy umowy B2B takie jak wynagrodzenie, czas trwania, odpowiedzialność, kary umowne. Jakie są plusy i minusy zawarcia takiej formy współpracy. W jakiej wysokości opłaca się składki i podatek? Dowiedz się! czytaj dalej

Umowa B2B – jakie są zalety i wady?

Umowa B2B – jakie są zalety i wady? Wiele osób zastanawia się czy lepiej być samozatrudnionym czy podejmować pracę na etat. Każde z tych rozwiązań ma swoje plusy i minusy. W artykule szczegółowo została scharakteryzowana umowa B2B. Przeczytaj dowiedz się więcej na jej temat! czytaj dalej

Jak walczyć o właściwy okres wypowiedzenia umowy B2B

Jak negocjować okres wypowiedzenia umowy B2B? Umowa B2B nazywana jest formą samozatrudnienia zawartą na podstawie zasady swobody umów, a więc strony mogą w tym przypadku dowolnie kształtować jej treść. Jak więc w tym przypadku należy określać okres wypowiedzenia umowy B2B? Przeczytaj! czytaj dalej

Jak otrzymać pieniądze zaraz po wystawieniu faktury z odroczonym terminem płatności (umowa B2B)?

Jak otrzymać pieniądze zaraz po wystawieniu faktury z odroczonym terminem płatności (umowa B2B)? Faktury z odroczonym terminem płatności są bardzo często wystawiane. Co powoduje że za zapłatę należy poczekać. Jak poradzić sobie z problemem? Czy istnieją sposoby na otrzymanie środków z faktury zaraz po jej wystawieniu? Sprawdź! czytaj dalej