Poradnik Pracownika

Artykuły na temat asertywność w pracy

Asertywność w pracy - czym jest i jak wykorzystać ją w pracy?

Asertywność w pracy - czym jest i jak wykorzystać ją w pracy? Przyjęło się, że postawa asertywna wiąże się wyłącznie z umiejętnością mówienia „nie”. Warto jednak wiedzieć, że to tylko jeden z jej aspektów. Jaka jest asertywność w pracy i w jaki sposób wykorzystywać ją efektywnie? Przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Jak być asertywnym? Naucz się mówić „nie”

Jak być asertywnym? - czyli jak nauczyć się mówić "nie" Dzięki silnej woli i kilku naszym podpowiedziom możesz zmienić w sobie wiele niechcianych cech. Zgadzasz się na wszystko i nie potrafisz powiedzieć „nie”? Nie wiesz jak być asertywnym i kiedy odmówić? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak to zmienić! czytaj dalej

Asertywny pracownik = lepszy pracownik?

Czy asertywny pracownik to lepszy pracownik? Asertywność jest przez wielu postrzegana błędnie. Dlaczego tak się dzieje? Czy asertywny pracownik to lepszy pracownik? Co asertywny pracownik może wnieść do firmy? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie odpowiadamy na te pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej