Poradnik Pracownika
Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych

Artykuły na temat dobra atmosfera w pracy

Czy atmosfera w pracy wpływa na efektywność pracowników?

Czy atmosfera w pracy wpływa na efektywność pracowników? Samopoczucie pracowników i kierownictwa często spychane jest na dalszy plan. Warto jednak mieć świadomość, że im lepsza atmosfera w pracy, tym efektywniej wykonywane są zadania. Jak sprawić, żeby w firmie nie zżerały wszystkich nerwy? Sprawdź! czytaj dalej

Tematy, których lepiej nie poruszać w pracy

Tematy, których lepiej nie poruszać w pracy Zdarza się, że pewne rozmowy, które mają miejsce w pracy, sprawiają, że czujemy się niekomfortowo czy nawet powodują kłótnie. Są takie tematy, których lepiej nie poruszać w pracy. O czym więc nie rozmawiać? Podpowiadamy w artykule! czytaj dalej