Poradnik Pracownika

Artykuły na temat ewidencja czasu pracy

2024-09-05

Czas pracy

Ewidencja czasu pracy - wszystko co warto wiedzieć

 Czym jest i kogo obowiązuje ewidencja czasu pracy? Zgodnie z Kodeksem pracy, ewidencja czasu pracy pracownika musi być prowadzona przez pracodawcę do celów prawidłowego ustalenia jego wynagrodzenia. Co powinno się w niej znajdować? Jakie prawa i obowiązki z nią związane ma pracownik? Sprawdź! czytaj dalej
2023-02-07

Czas pracy

Lista obecności w zakładzie pracy - obowiązki pracowników i pracodawcy

Lista obecności w zakładzie pracy -  obowiązki pracowników i pracodawcy Czy prowadzenie listy obecności w zakładzie pracy nie jest obowiązkowe? Czy kodeks pracy lubi inne przepisy nie nakładają obowiązku jej wprowadzenia w firmie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się czym jest lista obecności w firmie! czytaj dalej