Artykuły na temat ewidencja czasu pracy
2023-11-21
Czas pracy
Ewidencja czasu pracy - wszystko co warto wiedzieć
Zgodnie z Kodeksem pracy, ewidencja czasu pracy pracownika musi być prowadzona przez pracodawcę do celów prawidłowego ustalenia jego wynagrodzenia. Co powinno się w niej znajdować? Jakie prawa i obowiązki z nią związane ma pracownik? Sprawdź! czytaj dalej
2023-02-07
Czas pracy
Lista obecności w zakładzie pracy - obowiązki pracowników i pracodawcy
Czy prowadzenie listy obecności w zakładzie pracy nie jest obowiązkowe? Czy kodeks pracy lubi inne przepisy nie nakładają obowiązku jej wprowadzenia w firmie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się czym jest lista obecności w firmie! czytaj dalej- Czy posiadając status osoby bezrobotnej można dorabiać na podstawie umowy o dzieło?
- Świadczenia rodzinne przysługujące cudzoziemcom
- Wniosek o emeryturę – krok po kroku
- Deklaracja o wysokości wpłaty podstawowej do PPK – bezpłatny wzór
- Składki odprowadzane od wynagrodzenia przez pracodawcę i pracownika w 2024 r.