Poradnik Pracownika
Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych

Artykuły na temat jak napisać życiorys

Jak się pisze CV – rady dla początkujących

Jak się pisze CV – praktyczne wskazówki dla początkujących Tworzenie dokumentów po raz pierwszy może być problematyczne. Dla pracowników taką kwestią może być to, jak się pisze CV. Jak powinien wyglądać taki dokument i jakie dane zawierać? Przeczytaj i sprawdź, jak napisać proste CV, które zaciekawi rekruterów! czytaj dalej

Jak napisać życiorys, który zainteresuje pracodawcę?

Jak napisać życiorys, który zainteresuje pracodawcę? Odpowiednio przygotowane CV może przyciągnąć do nas rekrutera i stanowić furtkę do rozmowy kwalifikacyjnej. Jak napisać życiorys, który będzie na tyle ciekawy? Jaką formę można przyjąć? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Jak napisać życiorys?

Życiorys - kiedy warto go napisać i jak to zrobić? Życiorys to dokument, w którym opisujemy historię swojego życia, skupiając m.in. się na informacjach o rodzinie, edukacji, osiągnięciach, zainteresowaniach, karierze zawodowej, czy wartościach i tym czym kierujemy się w życiu. Jak napisać życiorys? czytaj dalej

Czy CV to życiorys? Przykład z omówieniem

Czy CV to życiorys? Przykład dokumentu z omówieniem Coraz częściej w ogłoszeniach możemy zobaczyć prośbę o przesłanie życiorysu i listu motywacyjnego. Czy CV to życiorys? A może między tymi dokumentami dostrzec można różnicę? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania. czytaj dalej