Poradnik Pracownika

Artykuły na temat organizacja czasu pracy

Techniki zarządzania czasem - jak ułatwić sobie pracę?

Techniki zarządzania czasem - jak ułatwić sobie pracę? Czy techniki zarządzania czasem ułatwią nam codzienną pracę? Jakie metody są wydajne i skuteczne? Która technika jest dla nas najlepsza? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te pytania i dowiedzieć się więcej na temat organizacji czasu pracy! czytaj dalej
2023-11-06

Czas pracy

Czy najtrudniejsze zadanie na początek jest dobrym pomysłem?

Czy najtrudniejsze zadanie na początek jest dobrym pomysłem? Czy najtrudniejsze zadanie na początek dnia to zawsze najlepszy pomysł? Jak planować swoją pracę, jeśli się to u nas nie sprawdza? Jak się nauczyć planować pracę? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Czy zainteresowania mają wpływ na pracę?

Czy zainteresowania mają wpływ na pracę? Dla wielu z nas hobby jest doskonałą formą rozwoju i relaksu. Zdarza się, że poświęcamy mu bardzo dużo czasu. Czy zainteresowania mają wpływ na pracę? A może hobby może stać się pracą? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź na to pytanie! czytaj dalej