Poradnik Pracownika

System ZCRM - uzyskaj przewagę nad konkurencją

Biznes ma to do siebie, że im bardziej profesjonalnie podchodzi się do prowadzonych usług, tym więcej pojawia się zadań. Gdy jest ich naprawdę dużo, łatwo o pojawienie się chaosu lub… przeoczenie ważnych spraw. Aby temu zapobiec, warto wdrażać systemy CRM, które w znakomity sposób pomagają kontrolować istotne procesy firmowe. Jaki wybrać? Z naszej strony proponujemy system ZCRM – darmowy, a mimo to wydajny.

Co to jest CRM?

Zacznijmy jednak od najważniejszej sprawy – czym właściwie jest system CRM? Najprościej rzecz ujmując, jest to system zarządzania, za pomocą którego łatwo zbierać, a potem szybko odnajdować istotne informacje na temat kontaktów z klientami oraz bieżących zadań związanych z ich obsługą.

W bardziej obrazowy sposób można porównać systemy CRM do mocno unowocześnionych terminarzy. Z tym tylko zastrzeżeniem, ze w porównaniu ze swoimi papierowymi „przodkami” posiadają znacznie więcej funkcji – od znacznie szybszego wyszukiwania kontaktów, po możliwość łączenia się z innymi, ważnymi dla danej firmy programami.

System ZCRM - jak wygląda?

Dlaczego akurat ZCRM?

W porównaniu z wieloma innymi systemami CRM, ten konkretny wyróżnia się na co najmniej dwa sposoby.

Po pierwsze jest darmowy – co może być istotne zarówno dla firm, które wcześniej nie korzystały z systemów tego typu i chciałyby najpierw je w bezpieczny sposób przetestować, jak i dla tych, które w pełni doceniają zalety CRM-ów, ale aktualnie poszukują oszczędności.

Drugą niezwykle istotną zaletą systemu ZCRM jest jego bardzo prosta konfiguracja. Nie trzeba tu inwestować czasu i pieniędzy w przeprowadzanie długiego i skomplikowanego wdrożenia. Uruchomienie ZCRM jest proste szybkie, nie paraliżując funkcjonowania firmy. Tym samym nie ma potrzeby czekania na „okres spokoju”, by na spokojnie włączyć korzystanie z systemu do procedur firmowych – sprawa dzieje się o wiele prościej.

Import i eksport danych

Istotną cechą systemu ZCRM jest możliwość importowania danych z innych systemów, ale też eksportowania ich. Pierwsza cecha sprawia, że łatwo przesiąść się na to rozwiązanie, gdy inny system okazuje się zbyt kosztowny, zawodny lub po prostu niewygodny w użytkowaniu. Druga cecha sprawia, że bez obaw można testować system – nie jesteś do niego uwiązany, a to daje poczucie bezpieczeństwa.

Łatwy dostęp do bieżących informacji

System ZCRM, podobnie jak inne systemy CRM, pozwala na wyświetlanie bieżących zadań, jakie należy wykonać. Co istotne, na karcie każdego z klientów można od razu sprawdzić historię wcześniejszych kontaktów – a to często znacznie usprawnia zarówno same rozmowy z nimi, jak i ich wcześniejsze ich planowanie, czy przygotowywanie propozycji, jakie można danemu klientowi przedstawić. 

Integracja z centralą Zadarma

System ZCRM ma jeszcze jedną istotną cechę, która może stanowić istotną przewagę względem wielu innych, konkurencyjnych programów – można go zintegrować z darmową centralą telefoniczną Zadarma. Ta z kolei umożliwia szybkie zinformatyzowanie biura – i to nie tylko zcentralizowanego, ale i rozproszonego. A taka wirtualna centrala świetnie sprawdza się nawet w przypadku firm posiadających wiele rozproszonych oddziałów lub nawet takich, u których część pracowników dużo podróżuje lub… pracuje w trybie Home Office. Wirtualna centrala telefoniczna znajduje się w chmurze po stronie operatora, to realne oszczędności firmy. Zdecydowanie tańsze jest korzystanie z wirtualnych centrali, które dają mobilność, a najważniejsze odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie centrali jest po stronie operatora. Nie musisz się martwić o naprawę lub konfiguracji, operator zapewnia działanie centrali dzięki data center w kilkunastu krajach świata.

Integracja z z innymi aplikacjami

ZCRM pozwala też na zintegrowanie się z popularnymi aplikacjami wykorzystywanymi w pracy biurowej, takimi jak komunikator Slack lub messengerami Facebook, Viber itd.

Czy warto?

Jak widać tak. Pomimo swojej prostoty i łatwości wdrożenia, ZCRM oferuje wiele istotnych funkcji, od łatwego zarządzania kontaktami, przez integrację z innymi programami, aż po łatwą współpracę z wirtualną centralą – do tego stopnia, ze aby uruchomić połączenie wystarczy jeden klik na karcie kontaktu. Reasumując, rozwiązanie wirtualnego biura z systemem CRM jest bardzo proste, szybkie i – co równie ważne – tanie. 

Tekst sponsorowany. Artykuł zewnętrzny