Poradnik Pracownika

Rozwój osobisty

Uśmiech w biznesie - czy ma duże znaczenie?

Uśmiech w biznesie - czy ma duże znaczenie? Uśmiechamy się, kiedy jesteśmy zadowoleni, szczęśliwi. Nasze pozytywne nastawienie wpływa na nasze całe życie. Czy uśmiech w biznesie jest ważny i ma jakieś znaczenie? Co ze sobą niesie? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

Mała księgowość online a trudności początkujących przedsiębiorców

mała księgowość Wielu początkujących przedsiębiorców decyduje się na rozwiązanie, jakim jest mała księgowość online. Innymi słowy, chodzi o uproszczony sposób prowadzenia księgowości, za pośrednictwem specjalnie przystosowanego do tego systemu internetowego. czytaj dalej

Konsekwencje hejtu - czy za mowę nienawiści można stracić pracę?

Konsekwencje hejtu - czy za mowę nienawiści można stracić pracę? Hejterów w internecie jest mnóstwo. Wydaje się im, że są w pełni anonimowi i mogą robić, co tylko chcą. To nieprawda, a konsekwencje hejtu mogą być bolesne. Możesz nawet stracić pracę! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Jak zarobić pieniądze na swoich zainteresowaniach?

Jak zarobić pieniądze na swojej pasji i przekształcić ją w biznes? Kiedy nasze hobby staje się pracą łączymy przyjemne z pożytecznym. Jak zarobić pieniądze na swoich zainteresowaniach? Czy zmiana hobby na źródło zarobku to spełnienie marzeń? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Strój do pracy - jakimi rządzi się regułami?

Strój do pracy - jakimi rządzi się regułami? Rozpoczęcie pracy w biurze wiąże się z poznaniem kultury firmy. Jednym z jej elementów jest odpowiedni strój do pracy. Jak powinniśmy się ubierać? Jakimi zasadami należy się kierować przy doborze stroju do prac w biurze? Przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Czy można położyć materac na narożniku?

materac na narożniku Zdrowy i spokojny sen bez bólu pleców jest niezbędny dla zdrowia. Niezależnie od tego na jakim rodzaju łóżka śpimy, czy to narożnik czy kanapa warto zadbać o komfort snu i zaopatrzyć się w dobrej jakości materac nawierzchniowy. czytaj dalej

Budowanie zespołu - o czym należy pamiętać?

Budowanie zespołu - praktyczne wskazówki Budowanie zespołu może wymagać wiele pracy, zwłaszcza od niedoświadczonego managera. W jaki sposób odkrywać ukryte talenty pracowników? Na czym polega coaching? Przeczytaj artykuł, dowiedz się więcej i poznaj odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

Psychologia w biznesie – jak motywować pracowników, aby zbudować silny zespół?

Psychologia w biznesie – jak motywować pracowników, aby zbudować silny zespół? Dobrze zmotywowany pracownik napędza firmę do rozwoju i przynosi korzyści całemu przedsiębiorstwu. Dlatego psychologia w biznesie powinna być zgłębiana przez każdego przedsiębiorcę chcącego osiągać zadowalające wyniki finansowe i nie tylko. Przeczytaj! czytaj dalej

Przerwa w zatrudnieniu – jak ją wykorzystać?

Przerwa w zatrudnieniu - jak efektywnie wykorzystać wolny czas? Przerwa w zatrudnieniu może być spędzona niezwykle efektywnie. Dzięki temu wrócimy na rynek pracy z podwójną mocą. Jak więc wykorzystać ten wolny czas? Co możemy robić podczas trwania okresu bezrobocia? Podpowiadamy w naszym artykule! czytaj dalej

Nonkonformizm pracownika - jak sobie z nim poradzić?

Nonkonformizm pracownika - jak sobie z nim poradzić? Często pracownicy nie chcą wychodzić ze strefy komfortu i tym samym ryzykować swojej pozycji. Czy jest to nonkonformizm pracownika czy konformizm? Która postawa jest lepsza? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej w tym temacie! czytaj dalej

Metoda 90-90-1 w rozwoju osobistym - na czym polega?

Metoda 90-90-1 - jak działa? Szukamy różnych sposobów na to, by dotrzeć do wyznaczonych sobie celów. Jednym z nich jest skorzystanie z dostępnych rozwiązań. Na czym polega metoda 90-90-1 i dlaczego warto się z nią zapoznać? Przeczytaj w naszym artykule i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Zaufanie do szefa - co na nie wpływa?

Zaufanie do szefa - co na nie wpływa? W pracy cenimy sobie zaufanie. Oczywiście bardzo ważne jest w tym względzie zaufanie do szefa. Jednak nie zawsze udaje mu się je osiągnąć. Co na nie wpływa? Jak i dlaczego można je stracić? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Metoda Ivy Lee – czyli pomoc w produktywności

Metoda Ivy Lee - czym się charakteryzuje? Wielu z nas chce być produktywnymi, jednak nie zawsze to nam wychodzi. Dlatego też szukamy sposobów na jej poprawę i podniesienie naszej efektywności. Jednym ze sposobów, który może pomóc, jest metoda Ivy Lee. Na czym polega? Odpowiadamy w artykule! czytaj dalej

Co denerwuje nas we współpracownikach?

Co denerwuje nas we współpracownikach? Jesteśmy tylko ludźmi i to oczywiste, że nie da się lubić wszystkich, szczególnie jeśli pracujemy w dużej firmie. Są cechy, które wyprowadzają nas z równowagi. Co denerwuje nas we współpracownikach? Podpowiadamy w naszym artykule! Sprawdź to! czytaj dalej

Biznes lokalny – ciekawe pomysły na własną działalność!

Biznes lokalny - 8 pomysłów na własną działalność! Praca na własny rachunek stała się celem wielu osób. Jednak nie wszyscy mają pomysł na to, co mogliby robić. Poszukiwania nie zawsze są łatwe. W artykule przedstawiamy ciekawe pomysły na biznes lokalny, przeczytaj i zainspiruj się! czytaj dalej

Równowaga między życiem prywatnym i zawodowym

Równowaga między życiem prywatnym i zawodowym Żyjemy w czasach, w których nowoczesne technologie sprawiły, że trudno się „wyłączyć”. Oczywiście, każdemu zdarza się być szczególnie zajętym i zostawać w pracy „po godzinach”. Sprawdź czy równowaga między życiem prywatnym i zawodowym jest aż tak ważna! czytaj dalej

Po co kupować i sprzedawać akcje? Poradnik początkującego inwestora

kup akcje Samo rozpoczęcie kupowania i sprzedaży akcji nie jest skomplikowane. Zysk z ich kupna i sprzedaży pozyskać można dzięki zyskom kapitałowym i dywidendom. Większość osób inwestuje za pośrednictwem internetowych maklerów giełdowych, co stanowi ułatwienie. czytaj dalej

Jak się uspokoić i nie wybuchnąć złością w pracy?

Jak się uspokoić i nie wybuchnąć złością w pracy? Opanowanie złości bywa naprawdę trudne. Pewne sytuacje naprawdę wystawiają nas na próbę. Jak się uspokoić i wyciszyć? Co zrobić, żeby nie wybuchnąć? Czy to w ogóle jest możliwe? Przeczytaj artykuł i poznaj kilka sposobów na powstrzymanie emocji! czytaj dalej

Brak profesjonalizmu - jak się objawia w pracy?

Brak profesjonalizmu - jak się objawia w pracy? Jak objawia się brak profesjonalizmu? Czego nie cenimy najbardziej w kontaktach biznesowych? Jakich zachowań należy unikać? Jak zachowywać się w pracy? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te pytania i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Biznesowy dress code dla niego - zegarek Doxa idealnym uzupełnieniem stylizacji

Zegarek może powiedzieć więcej o mężczyźnie, niż nam się wydaje. Stanowi on dopełnienie stroju, a także jest wyznacznikiem stylu oraz statusu społecznego jego właściciela. Najbardziej prestiżowymi czasomierzami są oczywiście te pochodzące ze Szwajcarii. czytaj dalej

Kategorie artykułów

Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami