Poradnik Pracownika
Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych

Rozwój osobisty

Organizacja pracy - jak skupić się na zadaniach?

Organizacja pracy - jak skupić się na zadaniach? Nauka pełnego skupienia na zadaniach i odpowiednia organizacja pracy wymagają czasu. Co zrobić, żeby nie sprawiało nam to kłopotu, a koncentracja była całkowita? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź jakie narzędzia i techniki pomogą Ci się zorganizować. czytaj dalej

Techniki relaksacyjne - kiedy potrzebujesz rozluźnienia

Techniki relaksacyjne - kiedy potrzebujesz odpocząć Stres staje się dla wielu z nas niemal codziennością. W tym wszystkim często zupełnie tracimy zdolność odpoczynku i rozluźnienia. Jakie techniki relaksacyjne mogą nam pomóc w pozbyciu się tego problemu? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź odpowiedź! czytaj dalej

Nieświadome niszczenie kariery - jak tego uniknąć?

Niszczenie kariery - jak mu zapobiec? Może zdarzyć się tak, że niszczenie kariery nastąpi zupełnie nieświadomie. Proces będzie się pogłębiał, a my nie będziemy wiedzieli, dlaczego tak się dzieje. Jakie czynniki mogą zniszczyć Twoją karierę? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź! czytaj dalej

8 zalet SEO. Dlaczego warto pozycjonować stronę?

Korzyści z SEO dla biznesu są praktycznie nieograniczone, a ich wykorzystanie może przynieść sukces Twojej marce. Przeczytaj o najważniejszych zaletach pozycjonowania strony internetowej oraz co dzięki nim możesz zyskać. czytaj dalej

Czy warto dzielić się wiedzą i zostać mentorem?

Czy warto dzielić się wiedzą i zostać mentorem? To naturalne, że kiedy zdobędziemy nowe umiejętności, rozwiniemy się i włożymy w to dużo energii oraz czasu, zaczniemy zastanawiać się, czy warto dzielić się wiedzą. Takie rozwiązanie ma naprawdę wiele dobrych stron. Przeczytaj więcej w naszym artykule! czytaj dalej

Work-life balance – czego unikać, by go osiągnąć?

Work-life balance – czego unikać, by go osiągnąć? Work-life balance to równowaga między życiem prywatnym a zawodowym, którą osiągnąć chce wielu z nas. Jakich zachowań unikać, by się to udało? Dlaczego jest to takie ważne? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Atmosfera w miejscu pracy – jak ją naprawić?

Atmosfera w miejscu pracy – co na nią wpływa i jak ją naprawić? Wielu pracowników uważa, że dobra atmosfera w miejscu pracy jest najlepszym czynnikiem motywacyjnym. Co więc możemy zrobić, kiedy w firmie nie dzieje się dobrze? Skąd się bierze i jak ją naprawić? Przeczytaj artykuł i przekonaj się! czytaj dalej

Asertywny pracownik = lepszy pracownik?

Czy asertywny pracownik to lepszy pracownik? Asertywność jest przez wielu postrzegana błędnie. Dlaczego tak się dzieje? Czy asertywny pracownik to lepszy pracownik? Co asertywny pracownik może wnieść do firmy? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie odpowiadamy na te pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Jak powinna zostać przygotowana idealna prezentacja?

Jak powinna zostać przygotowana idealna prezentacja? Z pewnością nikogo nie trzeba przekonywać, że prezentacja powinna być doskonale przygotowana, aby nie zanudzić jej odbiorców. Jak więc to zrobić, by zapewnić zaciekawienie publiczności i jednocześnie nie stresować się nadmiernie? Podpowiadamy! czytaj dalej

Planowanie pracy - dowiedz się co robisz źle i co możesz robić lepiej?

Planowanie pracy - jak nie stracić zapału i osiągnąć zamierzony cel? Planowanie pracy może znacznie pomóc w odpowiedniej organizacji czasu, jaki poświęcamy na wykonywanie obowiązków. Co jednak, gdy zupełnie nam ono nie wychodzi? Jakie błędy możemy popełnić? Jak nie zwątpić w moc dobrej organizacji? Przeczytaj w artykule! czytaj dalej

Spadek energii w pracy – jak go pokonać?

Spadek energii - jak sobie z nim poradzić? Choćbyśmy bardzo się starali, każdemu pracownikami przytrafić się może spadek energii w pracy. Jak go pokonać? Czy kawa jest zawsze najlepszym pomysłem? Jak odzyskać energię? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Pustki w firmie - jak wykorzystać ten czas?

Pustki w firmie - jak wykorzystać ten czas? Sezon urlopowy, długie weekendy, koniec roku, sezon grypy… To wszystko sprawia, że pustki w firmie stają się oczywiste w tych okresach. Zostajesz na placu boju? Ten czas możesz naprawdę dobrze wykorzystać! Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się! czytaj dalej

Czym charakteryzuje i jaki ma wpływ pokolenie Baby Boomers?

Czym charakteryzuje i jaki ma wpływ pokolenie Baby Boomers? Baby Boomers - pokolenie wyżu demograficznego po wojnie - to aktualnie najstarsza generacja na rynku pracy. Czym się charakteryzuje? Jak to wygląda dzisiaj? Czy baby boom ma miejsce współcześnie? Przeczytaj w naszym artykule i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Uśmiech w biznesie - czy ma duże znaczenie?

Uśmiech w biznesie - czy ma duże znaczenie? Uśmiechamy się, kiedy jesteśmy zadowoleni, szczęśliwi. Nasze pozytywne nastawienie wpływa na nasze całe życie. Czy uśmiech w biznesie jest ważny i ma jakieś znaczenie? Co ze sobą niesie? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

Mała księgowość online a trudności początkujących przedsiębiorców

mała księgowość Wielu początkujących przedsiębiorców decyduje się na rozwiązanie, jakim jest mała księgowość online. Innymi słowy, chodzi o uproszczony sposób prowadzenia księgowości, za pośrednictwem specjalnie przystosowanego do tego systemu internetowego. czytaj dalej

Konsekwencje hejtu - czy za mowę nienawiści można stracić pracę?

Konsekwencje hejtu - czy za mowę nienawiści można stracić pracę? Hejterów w internecie jest mnóstwo. Wydaje się im, że są w pełni anonimowi i mogą robić, co tylko chcą. To nieprawda, a konsekwencje hejtu mogą być bolesne. Możesz nawet stracić pracę! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Jak zarobić pieniądze na swoich zainteresowaniach?

Jak zarobić pieniądze na swojej pasji i przekształcić ją w biznes? Kiedy nasze hobby staje się pracą łączymy przyjemne z pożytecznym. Jak zarobić pieniądze na swoich zainteresowaniach? Czy zmiana hobby na źródło zarobku to spełnienie marzeń? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Strój do pracy - jakimi rządzi się regułami?

Strój do pracy - jakimi rządzi się regułami? Rozpoczęcie pracy w biurze wiąże się z poznaniem kultury firmy. Jednym z jej elementów jest odpowiedni strój do pracy. Jak powinniśmy się ubierać? Jakimi zasadami należy się kierować przy doborze stroju do prac w biurze? Przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Czy można położyć materac na narożniku?

materac na narożniku Zdrowy i spokojny sen bez bólu pleców jest niezbędny dla zdrowia. Niezależnie od tego na jakim rodzaju łóżka śpimy, czy to narożnik czy kanapa warto zadbać o komfort snu i zaopatrzyć się w dobrej jakości materac nawierzchniowy. czytaj dalej

Budowanie zespołu - o czym należy pamiętać?

Budowanie zespołu - praktyczne wskazówki Budowanie zespołu może wymagać wiele pracy, zwłaszcza od niedoświadczonego managera. W jaki sposób odkrywać ukryte talenty pracowników? Na czym polega coaching? Przeczytaj artykuł, dowiedz się więcej i poznaj odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

Kategorie artykułów

Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami