Poradnik Pracownika

Rozwój osobisty

Entuzjazm w pracy - co go budzi?

Entuzjazm w pracy - co go budzi? W niektórych przypadkach entuzjazm przychodzi pracownikowi bardzo trudno. Warto jednak przemyśleć tę kwestię i postarać się zmienić swoje negatywne nastawienie. Dlaczego jest to ważne? Co wpływa na entuzjazm w pracy? Przeczytaj w naszym artykule! czytaj dalej

Organizacja skrzynki pocztowej ułatwi Ci pracę, poznaj nasze techniki!

Organizacja skrzynki pocztowej może ułatwić Ci pracę! Dowiedz się jak! Setka maili czeka na przeczytanie? A może nie możesz odnaleźć bardzo ważnej wiadomości? Odpowiednia organizacja skrzynki pocztowej może ułatwić Ci pracę i pozwoli zaoszczędzić czas. Jak ją rozpocząć? Przeczytaj nasz artykuł, by dowiedzieć się więcej! czytaj dalej

Murale Reklamowe

Murale Reklamowe Murale reklamowe to znakomity pomysł na reklamę, która przyciągnie uwagę całego miasta, a oprócz tego ozdobi uliczny krajobraz oraz pomoże w walce ze smogiem. Możemy je dostrzec na terenie niemal całej Polski. Przedstawiamy najciekawsze propozycje! czytaj dalej

Triki psychologiczne, które przydadzą Ci się w pracy!

Jakie triki psychologiczne warto znać i które mogą nam pomóc w pracy? Jakie triki psychologiczne warto znać i które mogą nam pomóc w pracy? Czy warto zwracać uwagę na zachowania współpracowników? Jak zrobić dobre wrażenie? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Matryca Eisenhowera - czy może przydać się w pracy?

Matryca Eisenhowera, czyli jak zorganizować sobie czas? Matryca Eisenhowera pomaga zwiększyć naszą produktywność i sprawić, że przydzielone zadania będziemy wykonywać nie tylko szybko i umiejętnie, lecz także z przyjemnością. Jak odczytywać matrycę? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź! czytaj dalej

Zaufanie w miejscu pracy - czy jest nam potrzebne i jak je budować?

Zaufanie w miejscu pracy - jak je zbudować i jak pielęgnować? O tym jak ważne jest zaufanie w miejscu pracy, z pewnością przekonali się ci, którzy je stracili lub próbują je zbudować. Dlaczego warto to robić? Czy dobra atmosfera pomoże nam ułatwić pracę? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie odpowiadamy na te pytania! czytaj dalej

Kompetencje miękkie najważniejsze dla pracodawców

Kompetencje miękkie - które z nich są najważniejsze dla pracodawców? Kompetencje miękkie można wyćwiczyć i nie są one dane raz na zawsze. Okazuje się, że coraz więcej pracodawców uważa je za równie ważne, co mierzalne umiejętności. Czego oczekuje się od pracowników? Co jest istotne dla pracodawców? Sprawdź! czytaj dalej

Złe nawyki pracy - przełam je!

Złe nawyki pracy - przełam je! Często zdarza Ci się, że po wejściu do firmy nie masz pojęcia, co powinieneś zrobić najpierw? Większość pracowników po wyjściu z biura nie wie, jakie zadania czekają na niego następnego dnia. Przeczytaj artykuł i sprawdź jakie są złe nawyki w pracy! czytaj dalej

Bariery komunikacyjne - co utrudnia kontakt ze współpracownikami?

Bariery komunikacyjne - w jaki sposób je tworzymy? Bariery komunikacyjne sprawiają, że trudniej jest nam komunikować się ze współpracownikami czy klientami. Jakie są tego przyczyny? Czy zachowujemy się egoistycznie? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedź na pytanie i dowiedz się więcej na ten temat. czytaj dalej

Jak przygotować się do wystąpienia publicznego?

Czy wiesz jak przygotować się do wystąpienia publicznego? Wielu z nas przed prezentacją zastanawia się, jak przygotować się do wystąpienia publicznego. Jest to zazwyczaj dość stresujące wydarzenie, więc chcemy wypaść jak najlepiej. O czym warto pamiętać? Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się! czytaj dalej

Efekt Zeigarnik w pracy - czy może pomóc?

Efekt Zeigarnik w pracy - czy może pomóc? Efekt Zeigarnik może pomóc w zwalczeniu prokrastynacji. Jak działa i na czym polega ten efekt? Jak można wykorzystać go w pracy, by stał się dla nas motywatorem? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Ambicja - czy pomaga nam w karierze zawodowej?

Ambicja - czy pomaga nam w karierze zawodowej? Ambicja jest nam często wpajana już od najmłodszych lat. Czy pomaga w przyszłej karierze zawodowej, a może wręcz przeciwnie - szkodzi jej? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te i inne pytania i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Organizacja biurka w pracy – czy to ważne?

Organizacja biurka w pracy – czy to ważne? Praca w wielu zawodach wiąże się z wykonywaniem pracy przy biurku i komputerze. Szczególnie w dzisiejszych czasach wzmożonej pracy zdalnej. Czy organizacja biurka w pracy jest ważna? Czy wpływa na naszą efektywność? Wątpliwości wyjaśniamy w artykule! czytaj dalej

Lubisz swoją pracę? Te zachowania to potwierdzają!

Lubisz swoją pracę? Te zachowania to potwierdzają! Zastanawiałeś się, czy lubisz swoją pracę? Narzekanie na stanowisko jest całkiem powszechne, jak jednak poznać, że to co robimy, jednocześnie kochamy? Czy to zawsze jest takie oczywiste? Przeczytaj w naszym artykule i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Praca i życie prywatne - jak je rozdzielić?

Praca i życie prywatne - jak je rozdzielić? Praca i życie prywatne często łączą się ze sobą, czy tego chcemy czy nie, w związku z czym przestajemy prawdziwie odpoczywać i zaniedbujemy pewne obowiązki. Jak rozdzielić te strefy i uzyskać zdrową równowagę? Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się! czytaj dalej

Szczęście w pracy - czy jest dla nas ważne?

Szczęście w pracy - czy jest dla nas ważne? Szczęście dla wielu z nas jest wartością nadrzędną. Dzięki niemu odczuwamy motywację do działania. Czy szczęście w pracy jest równie ważne jak w naszym życiu prywatnym? Czy szczęście wpływa na nasza pracę? Koniecznie przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Wyścig szczurów - jak wygląda i jak sobie z nim radzić?

Wyścig szczurów - jak wygląda i jak sobie z nim radzić? Wyścig szczurów może być wykańczający dla pracownika, który nie chce w nim uczestniczyć. Jak sobie radzić, kiedy znajdziemy się w jego środku? Co powoduje wyścig szczurów? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Kompletny przewodnik po marketingu na Instagramie

kompletny przewodnik po marketingu na instagramie Każda firma, która chce zaistnieć w sieci powinna wiedzieć jak używać Instagram do celów promocji. Jeśli chcesz przenieść swoją strategię marketingową na nowy poziom, przeczytaj kompletny przewodnik po marketingu na Instagramie, który przygotowaliśmy czytaj dalej

Jak efektywnie współpracować w firmie? Poznaj najlepsze funkcje Microsoft Office 365

Jak efektywnie współpracować w firmie? Poznaj najlepsze funkcje Microsoft Office 365 Każdy chciałby pracować w możliwi najbardziej efektywny sposób. Niestety czasami nie jest to możliwe dzięki nieodpowiednim narzędziom do zarządzania czasem. Poznaj najlepsze funkcje Microsoft Office 365 by przekonać się, jak wiele da się osiągnąć! czytaj dalej

Aplikuj do kolejnej edycji programu edukacyjnego Next

next Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet przy wsparciu J.P. Morgan, rekrutuje do programu edukacyjnego Next. Przedsiębiorczynie z Mazowsza, mają wyjątkową możliwość bezpłatnie pogłębić swoją wiedzę i rozwinąć kompetencje biznesowe. czytaj dalej

Kategorie artykułów

Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami