Poradnik Pracownika

Artykuły na temat planowanie pracy

Planowanie pracy - jak pracować efektywniej?

Planowanie pracy - jak się do tego zabrać? Planowanie pracy pomaga w hierarchizacji zadań, a tym samym w ich szybszym i efektywniejszym wykonywaniu. Jak rozpocząć planowanie i sprawić, by było pomocne? Przeczytaj artykuł i przekonaj się, że działanie takie przynosi same korzyści! czytaj dalej

Planowanie pracy - dowiedz się co robisz źle i co możesz robić lepiej?

Planowanie pracy - jak nie stracić zapału i osiągnąć zamierzony cel? Planowanie pracy może znacznie pomóc w odpowiedniej organizacji czasu, jaki poświęcamy na wykonywanie obowiązków. Co jednak, gdy zupełnie nam ono nie wychodzi? Jakie błędy możemy popełnić? Jak nie zwątpić w moc dobrej organizacji? Przeczytaj w artykule! czytaj dalej
2021-10-18

Czas pracy

Procedura OATS w planowaniu pracy - co warto wiedzieć?

Procedura OATS w planowaniu pracy - co warto wiedzieć? Kiedy pracujemy bez wizji konkretnego celu, cierpi na tym nasza motywacja do działania. Dla osób, które potrzebują połączenia zadań z celem pomocna w planowaniu może być procedura OATS. Na czym polega? Co oznacza? Przeczytaj w artykule! czytaj dalej
2021-06-14

Czas pracy

Zarządzanie czasem w pracy - jak robić to dobrze?

Zarządzanie czasem w pracy - jak dobrze zaplanować i wykorzystać czas? Pracujemy coraz więcej, spędzamy nad zadaniami wiele godzin, czy jednak jest to czas efektywny? Jak sprawić, by zarządzanie czasem w pracy przyniosło sukces? Jak zmieścić się w 8 godzinach? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej