Poradnik Pracownika

Business Insider Academy rozpoczyna cykl szkoleń dla startupów

Business Insider Academy rozpoczyna warsztaty dla przyszłych przedsiębiorców

Jak założyć startup i przetrwać? Jak pozyskać finansowanie i jak prowadzić marketing online? Na te i wiele innych pytań będzie można uzyskać odpowiedź podczas cyklu szkoleń BUSINESS INSIDER ACADEMY organizowanych dla osób, które planują rozwijać własną działalność gospodarczą.

Szkolenia Business Insider Academy mają na celu kompleksowo przygotować uczestników do prowadzenia biznesu i przekazać im praktyczne wskazówki, które pozwolą zdobyć pierwszych klientów. W czerwcu rozpoczną się pierwsze 3-miesięczne szkolenia z zakresu budowania startupu, marketingu online i pozyskiwania finansowania. Po każdym z warsztatów uczestnicy otrzymają certyfikaty uczestnictwa.

- Statystyki pokazują, że ponad 90% startupów upada, a większość nowych produktów i usług nie przyjmuje się na rynku. Wiele osób myśli o założeniu własnego biznesu, część rozważa rzucenie pracy na etacie, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę z ryzyka i z tego, że budując firmę w oparciu o własną pasję też trzeba się mierzyć z różnymi przeszkodami. Business Insider Polska i Startup Academy wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom. – mówi Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska.

W szkole czy na studiach zajęcia związane z przedsiębiorczością to w większości teoria. Można się podczas nich dowiedzieć, czym jest popyt, podaż, co to jest analiza SWOT oraz poznać kilka definicji marketingu. Posiadanie wiedzy teoretycznej nie do końca przygotowuje do prowadzenia własnego biznesu. Dlatego chcemy podczas warsztatów Business Insider Polska i Startup Academy kłaść nacisk na kontakt z osobami, które w praktyce poznały zagadnienia związane z rozwijaniem przedsiębiorczości.  – mówi Łukasz Grass.

- Uważamy, że każdy może spróbować swoich sił przy tworzeniu własnego biznesu. Chcemy pokazać, że niekoniecznie trzeba mieć duże zasoby kapitału i relacje biznesowe, by wystartować z własnym pomysłem. Wystarczy ogromna determinacja oraz kilka trików na niekonwencjonalne zainteresowanie klientów swoim biznesem. Nie trzeba od razu budować aplikacji czy też inwestować w aktywa trwałe, ale prostymi technikami i narzędziami, wykorzystując metodę Lean Startup, pozyskać pierwszych zainteresowanych kupnem swojego rozwiązania.  – mówi Tomasz Jabłoński, współzałożyciel Startup Academy.

W ramach Business Insider Academy planowane są szkolenia również z online marketingu i public relations.

- Podczas warsztatów z ekspertami będzie można dowiedzieć się jak tworzyć skuteczne reklamy w największych na świecie serwisach jak Facebook czy Google. Co ważne, nie będzie tu teoretycznych rozważań, ale praktyczne wskazówki i budowanie pierwszych kampanii już na szkoleniu - podkreśla Piotr Kraiński, Portfolio Brand Manager Newsweek, Business Insider Polska, Forbes, Onet Biznes.