Poradnik Pracownika

Rozwój osobisty

Zazdrość w pracy - jak sobie radzić?

Zazdrość w pracy - jak sobie radzić? Zazdrość w pracy jest częstym zjawiskiem. Zazdrościmy awansu, motywacji czy relacji z szefem. Jak sobie radzić z takimi negatywnymi uczuciami? Czy możliwe, ze mamy niską samoocenę ? Co może nami kierować? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Dar przekonywania - jak się tego nauczyć?

Dar przekonywania - czy można się tego nauczyć?  Mówi się, że niektórzy z nas posiadają wrodzony dar przekonywania. Co jednak, jeśli się z nim nie urodziliśmy, a chcemy przekonać kogoś do swoich racji? Czy można się tego nauczyć? Postaramy się odpowiedzieć na to pytanie w naszym artykule. Przeczytaj! czytaj dalej

Kim są silversi na rynku pracy?

Kim są silversi na rynku pracy? Odkryj potencjał pokolenia 50+! Dowiedz się, kim są silversi na rynku pracy, jakie wyzwania i szanse wiążą się z ich zaangażowaniem, oraz jak wykorzystać ich doświadczenie i kompetencje dla rozwoju firmy. czytaj dalej

Komputery Mac: przegląd najnowszych modeli

Komputery Mac: przegląd najnowszych modeli Apple oferuje komputery Mac jako alternatywę dla laptopów z Windowsem. Choć nie są tanie, wyróżniają się doskonałym designem, jakością wykonania oraz systemem operacyjnym. Jaki komputer marki Apple wybrać dla siebie? Podpowiadamy? czytaj dalej

Co zrobić kiedy dopada nas życiowa stagnacja?

Życiowa stagnacja – co mogę zrobić, by ruszyć do przodu? Życiowa stagnacja może dopaść każdego z nas. Mamy wrażenie, że stoimy w miejscu i nie wiemy, co z tym zrobić. Szukamy sposobów na to, by ruszyć z miejsca. Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się, co możesz zrobić w takiej sytuacji! czytaj dalej

Rola certyfikacji w karierze specjalisty ds. kadr i płac

Certyfikaty w branży kadrowo-płacowej Certyfikaty w branży kadrowo-płacowej zwiększają wiarygodność zawodową, otwierają drzwi do awansów i wyższych wynagrodzeń. Poznaj ich rodzaje, korzyści oraz proces zdobycia. Przeczytaj cały artykuł, aby dowiedzieć się więcej! czytaj dalej

Honorowi dawcy krwi - nowe przywileje

Honorowi dawcy krwi - nowe przywileje Już z chwilą pierwszego oddania krwi otrzymuje się tytuł Honorowego Dawcy Krwi. Oddana krew może uratować życie innego człowieka, więc nic dziwnego, że dawców obejmują dodatkowe przywileje. Jakie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się! czytaj dalej

Bierna agresja w pracy – czym się objawia i jak z nią walczyć?

Bierna agresja w pracy – czym się objawia i jak z nią walczyć? Czy wiesz, czym jest bierna agresja w miejscu pracy? Czym się objawia i jak ją poznać? Czy można z nią w jakiś sposób skutecznie walczyć? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na powyższe pytania i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Studia i praca - czy to połączenie jest możliwe?

Studia i praca - czy to połączenie jest możliwe? Osoby, które rozpoczynają studia często chcą lub muszą jednocześnie rozpocząć zarabianie na własne utrzymanie. Powstaje jednak pytanie: czy studia i praca to coś co można połączyć? Jak to zrobić, aby żadna sfera nie ucierpiała? Przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Poszerzanie wiedzy i umiejętności - co wymaga nieustannej nauki?

Poszerzanie wiedzy i umiejętności - co jest niezwykle istotne? Ciągłe poszerzanie wiedzy jest niezwykle istotne, jeśli chcemy pracować dobrze i rozwijać swoją karierę. Co wymaga nauki i o czym nie można zapominać? Warto stale pracować nad swoimi umiejętnościami! Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedź na to pytanie! czytaj dalej

Konfrontacja - czy to sposób na rozwiązanie konfliktu w pracy?

Czy konfrontacja jest sposobem na rozwiązanie konfliktu w pracy? Konflikty w pracy są dość powszechnym zjawiskiem. Aby jednak jak najlepiej wykonywać swoje obowiązki, należy z nimi walczyć. Czy konfrontacja może pomóc? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie postaramy się odpowiedzieć na to pytanie! czytaj dalej

Jak być lubianym przez współpracowników - 11 sposobów

Jak być lubianym przez współpracowników - 11 sposobów Lubimy, kiedy ludzie nas lubią. To proste stwierdzenie, ale bardzo prawdziwe. Co jednak zrobić, kiedy staramy się zyskać sympatię i nic z tego nie wychodzi? Czy istnieją sprawdzone sposoby na to jak być lubianym w pracy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się! czytaj dalej

Metoda SCAMPER - kreatywne podejście do pomysłu

Metoda Scamper! Sprawdź jak działa! Rozwijanie pomysłów bywa trudne, szczególnie jeśli chcemy żeby była to idea zupełnie nowa. Warto jednak rozwijać te już istniejące, a pomóc nam w tym może metoda SCAMPER. Na czym polega? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź! czytaj dalej

Czas wolny - jak go nie zmarnować i efektywnie wykorzystać?

Co możesz robić, kiedy nadszedł czas wolny? Właściwie wszystko! Często nie możemy się doczekać, aż po godzinach w pracy w końcu nadejdzie czas wolny. Wyrzucamy sobie jednak, że najczęściej po prostu go marnujemy. Jak go wykorzystać i sprawić, by był efektywny? Podpowiadamy w artykule jak to zrobić! czytaj dalej

Szkolenia - dlaczego są tak istotne i co dają?

Szkolenia - dlaczego są tak istotne i co dają? Nikt nie chce stać w miejscu, w związku z tym szkolenia są niezwykle istotne, by ciągle się rozwijać. Dlaczego to tak ważne? Czy szkolenia pomagają w rozwoju zawodowym? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te pytania i dowiedzieć się więcej! czytaj dalej

Dlaczego nie awansujesz? - poznaj przyczyny

Dlaczego nie awansujesz? - poznaj przyczyny Wydaje Ci się, że robisz co w Twojej mocy, żeby pracować jak najlepiej, ale Twoim zdaniem nikt tego nie docenia? Zastanawiasz się, dlaczego nie awansujesz? Koniecznie przeczytaj nasz artykuł, gdzie podpowiadamy, jakie mogą być przyczyny tej sytuacji! czytaj dalej

Wolontariat - wady i zalety tej formy zatrudnienia

Wolontariat - czy warto pracować w ten sposób? Wolontariat jest formą pracy, która przez jednych rozumiana jest jako doskonała możliwość rozwoju, przez innych jako wykorzystywanie umiejętności wolontariusza. Jak jest naprawdę? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj wady i zalety wolontariatu! czytaj dalej

Jak rozmawiać z trudnym klientem?

Jak rozmawiać z trudnym klientem? Właściwie każdy przedsiębiorca spotyka na swojej drodze trudnego klienta. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy od razu się poddać? Jak rozmawiać z trudnym klientem? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

FOMO - czy jest również Twoim problemem?

FOMO - czy jest również Twoim problemem? Kiedy jesteś offline, ciągle zastanawiasz się, co Cię omija? Kiedy współpracownicy idą na spotkanie, masz wrażenie, że nie wiesz najważniejszego? Być może masz problem z FOMO. Czym jest i jak z nim walczyć? Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się więcej! czytaj dalej

Człowiek sukcesu - poznaj cechy, które ułatwią Ci budowanie kariery

Człowiek sukcesu - poznaj cechy, które pozwolą Ci osiągnąć cel! Jakie cechy charakteru posiada człowiek sukcesu? Czy możemy się ich nauczyć? Co sprawia, że trafiamy na szczyt? Będziesz zaskoczony, gdy dowiesz się jak duży masz wpływ na swoją przyszłość! Przeczytaj nasz artykuł, by dowiedzieć się więcej na ten temat! czytaj dalej

Kategorie artykułów

Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami