Poradnik Pracownika

Rozwój osobisty

Rozwój osobisty tylko w odpowiedniej dawce!

Rozwój osobisty tylko w odpowiedniej dawce! Rozwój osobisty jest w dzisiejszych czasach bardzo popularny, co ma swoje dobre i złe strony. Jak w każdym przypadku, także i tutaj trzeba uważać, aby nie przesadzić, gdyż co za dużo, to nie zdrowo. Jakie złe strony może przynieść rozwój? czytaj dalej

Utrata pracy - także ona ma pozytywne strony!

Utrata pracy może mieć pozytywne strony! Utrata pracy nie jest łatwa i wielu z nas silnie ją przeżywa. Czy jednak może mieć ona pozytywne strony i czy może być szansą na pozytywną zmianę? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te i inne pytania i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Jak znaleźć czas na wszystko i nie zwariować?

Jak znaleźć czas na wszystko - sztuka wyboru Jak znaleźć czas na wszystko? To jedno z pytań, które zadaje sobie wielu z nas. Czy to w ogóle jest możliwe? Jeśli odpowiednio do tego podejdziemy – jak najbardziej. Co to znaczy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Corporate wellness – na czym polega ten trend?

Corporate wellness – na czym polega ten trend? Pracodawcy coraz bardziej dbają o swoich pracowników – nie tylko pomagając w rozwoju ich umiejętności, lecz także zwracając uwagę na ich zdrowie. Dlaczego jest to ważne i na czym polega corporate wellness? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Nawyki człowieka sukcesu, które warto rozwijać!

Nawyki człowieka sukcesu, które warto rozwijać! Wprowadzenie do swojego życia pewnych rytuałów może sprawić, że nasza kariera zacznie się rozwijać. Jakie nawyki człowieka sukcesu mogą przyspieszyć ten proces? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie postaramy się odpowiedzieć na to pytanie! czytaj dalej

Personal branding - dlaczego jest tak ważny w tworzeniu CV?

Personal branding - czyli jak pokazać się w CV! Co warto zrobić, żeby twoje CV wyróżniało się wśród góry innych dokumentów, które codziennie przeglądają rekruterzy? Czym jest personal branding i dlaczego jest tak ważny w tworzeniu CV? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

Syndrom oszusta - jak działa?

Syndrom oszusta - jak działa? Syndrom oszusta sprawia, że mamy wrażenie że wszystko co robimy jest źle wykonane i przychodzi nam z wielkim trudem. Porównujemy naszą pracę do innych, ale widzimy tylko efekt końcowy, a nie cały proces, przez który oni także musieli przejść. czytaj dalej

Chroniczne zmęczenie - czym jest, jak się objawia i kogo dotyczy?

Chroniczne zmęczenie - czym jest, jak się objawia i kogo dotyczy? Chroniczne zmęczenie - czym tak naprawdę jest? Jakie objawy muszą wystąpić, by móc je zdiagnozować? Kogo dotyczy i kto jest na nie szczególnie narażony? Jakie są przyczyny jego występowania? Przeczytaj poniższy artykuł, dowiesz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Kiedy jest najlepszy czas na negocjacje?

Najlepszy czas na negocjacje - kiedy? Zdarza się, że choć jesteśmy chwaleni za naszą pracę, umiejętności i osiągnięcia, wciąż nie ma to przełożenia na naszą ścieżkę awansu. Jaki jest najlepszy czas na negocjacje z szefostwem o podwyżce czy awansie? Przeczytaj w naszym artykule! czytaj dalej

Stres w pracy - jak można z nim walczyć?

Stres w pracy - jak można z nim walczyć? Stres w pracy nie działa na ciebie motywująco, za to powoduje szereg nieprzyjemnych objawów? Sam już nie wiesz, co się z tobą dzieje i jak to wszystko zatrzymać? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, czy dopadły cię objawy stresu w pracy! czytaj dalej

XIV Ogólnopolska Konferencja Prawa Podatkowego

xiv ogólnopolska konferencja  prawa podatkowego  Od 16-17 kwietnia 2021 roku odbędzie się już po raz 14, XIV edycja Ogólnopolskiej Konferencji Prawa Podatkowego pt. "Dokąd prowadzą zmiany w prawie podatkowym?". Jakie zagadnienia zostaną poruszone? W jaki sposób się zapisać? Wyjaśniamy w artykule! czytaj dalej

Czy rutyna w pracy przeszkadza w rozwoju kariery?

Czy rutyna w pracy przeszkadza w rozwoju kariery? Od kilku lat pracujesz w jednej firmie i codziennie robisz to samo? Nie masz możliwości niczym się wykazać i pewne obowiązki wykonujesz już automatycznie? Czy rutyna znaczy to samo co profesjonalizm? A może lepiej z nią walczyć? Sprawdź! czytaj dalej

Jak podtrzymywać dobre relacje w zdalnie pracującym zespole?

Jak utrzymać dobre relacje w zdalnie pracującym zespole? Atmosfera panująca w miejscu pracy jest niezwykle ważna – wpływa nie tylko na samopoczucie pracownika, ale także na efektywność jego działań. Jak podtrzymywać dobre relacje w zdalnie pracującym zespole? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Koncentracja - jak jej nie stracić, gdy pracujemy w domu?

Koncentracja - jak jej nie stracić, gdy pracujemy w domu? Pracownicy zdalni są narażeni na różnego rodzaju rozpraszacze, które nie pozwalają im w pełni skupić się na zadaniach. Koncentracja bywa trudna, jednak można się jej nauczyć. Jak to zrobić i wykonywać zadania w 100%? Przeczytaj i poznaj odpowiedź! czytaj dalej

Forum Rynków Finansowych: Inwestycje, Bankowość&FinTech

Forum Rynków Finansowych: Inwestycje, Bankowość&FinTech Tegoroczna edycja Forum Rynków Finansowych Inwestycje Bankowość & Fintech odbędzie się w zaskakującej formie. Co zaplanowali dla nas organizatorzy, czym nas zaskoczą? Przeczytaj i dowiedz się więcej na temat ogólnopolskiego konkursu! czytaj dalej

Sukces zawodowy jest na wyciągnięcie ręki

Sukces zawodowy jest na wyciągnięcie ręki Kto z nas nie marzy o osiągnięciu sukcesu? Warto jednak pamiętać, że aby osiągnąć sukces zawodowy, musimy ciężko pracować każdego dnia. Na co należy zwracać uwagę w swojej codziennej pracy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej. czytaj dalej

Efektywny pracownik - kiedy nasza skuteczność się zwiększa?

Efektywny pracownik - kiedy nasza skuteczność się zwiększa? Chcemy, by pracodawcy dbali o naszą motywację i sprawiali, że będziemy się dobrze czuć w pracy, zadowolony pracownik to bowiem efektywny pracownik. Co wpływa na nas pozytywnie i sprawia, że pracujemy lepiej? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Znajomi z pracy na Facebooku - dobry czy zły pomysł?

Znajomi z pracy na Facebooku - dobry czy zły pomysł? Jak zareagować na zaproszenia od współpracowników w mediach społecznościowych? Czy znajomi z pracy na Facebooku są dobrym pomysłem czy lepiej nie przyjmować zaproszenia? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Jedzenie przy biurku - dlaczego warto zmienić ten nawyk?

Jedzenie przy biurku - dlaczego warto zmienić ten nawyk? Nierzadko mamy tak wiele pracy, że zjedzenie czegoś wydaje nam się stratą czasu. W związku z tym przegryzamy coś w pośpiechu, nad komputerem nie odrywając się od zadań. Dlaczego jednak warto porzucić jedzenie przy biurku? Przeczytaj w artykule! czytaj dalej

Facebook Workplace – czym jest i czy warto go używać?

Czym jest Facebook Workplace i dlaczego warto go używać? Facebook zawładnął całym światem, portal dostępny jest niemalże w każdym kraju. Niewiele jednak osób wie, że Facebook ma także odsłonę przygotowaną specjalnie dla firm. Sprawdź, czym jest Facebook Workplace i dowiedz się, do czego służy to narzędzie! czytaj dalej

Kategorie artykułów

Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami