Poradnik Pracownika
Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych

Rozwój osobisty

Chroniczne zmęczenie - czym jest, jak się objawia i kogo dotyczy?

Chroniczne zmęczenie - czym jest, jak się objawia i kogo dotyczy? Chroniczne zmęczenie - czym tak naprawdę jest? Jakie objawy muszą wystąpić, by móc je zdiagnozować? Kogo dotyczy i kto jest na nie szczególnie narażony? Jakie są przyczyny jego występowania? Przeczytaj poniższy artykuł, dowiesz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Kiedy jest najlepszy czas na negocjacje?

Najlepszy czas na negocjacje - kiedy? Zdarza się, że choć jesteśmy chwaleni za naszą pracę, umiejętności i osiągnięcia, wciąż nie ma to przełożenia na naszą ścieżkę awansu. Jaki jest najlepszy czas na negocjacje z szefostwem o podwyżce czy awansie? Przeczytaj w naszym artykule! czytaj dalej

Stres w pracy - jak można z nim walczyć?

Stres w pracy - jak można z nim walczyć? Stres w pracy nie działa na ciebie motywująco, za to powoduje szereg nieprzyjemnych objawów? Sam już nie wiesz, co się z tobą dzieje i jak to wszystko zatrzymać? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, czy dopadły cię objawy stresu w pracy! czytaj dalej

XIV Ogólnopolska Konferencja Prawa Podatkowego

xiv ogólnopolska konferencja  prawa podatkowego  Od 16-17 kwietnia 2021 roku odbędzie się już po raz 14, XIV edycja Ogólnopolskiej Konferencji Prawa Podatkowego pt. "Dokąd prowadzą zmiany w prawie podatkowym?". Jakie zagadnienia zostaną poruszone? W jaki sposób się zapisać? Wyjaśniamy w artykule! czytaj dalej

Czy rutyna w pracy przeszkadza w rozwoju kariery?

Czy rutyna w pracy przeszkadza w rozwoju kariery? Od kilku lat pracujesz w jednej firmie i codziennie robisz to samo? Nie masz możliwości niczym się wykazać i pewne obowiązki wykonujesz już automatycznie? Czy rutyna znaczy to samo co profesjonalizm? A może lepiej z nią walczyć? Sprawdź! czytaj dalej

Jak podtrzymywać dobre relacje w zdalnie pracującym zespole?

Jak utrzymać dobre relacje w zdalnie pracującym zespole? Atmosfera panująca w miejscu pracy jest niezwykle ważna – wpływa nie tylko na samopoczucie pracownika, ale także na efektywność jego działań. Jak podtrzymywać dobre relacje w zdalnie pracującym zespole? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Koncentracja - jak jej nie stracić, gdy pracujemy w domu?

Koncentracja - jak jej nie stracić, gdy pracujemy w domu? Pracownicy zdalni są narażeni na różnego rodzaju rozpraszacze, które nie pozwalają im w pełni skupić się na zadaniach. Koncentracja bywa trudna, jednak można się jej nauczyć. Jak to zrobić i wykonywać zadania w 100%? Przeczytaj i poznaj odpowiedź! czytaj dalej

Forum Rynków Finansowych: Inwestycje, Bankowość&FinTech

Forum Rynków Finansowych: Inwestycje, Bankowość&FinTech Tegoroczna edycja Forum Rynków Finansowych Inwestycje Bankowość & Fintech odbędzie się w zaskakującej formie. Co zaplanowali dla nas organizatorzy, czym nas zaskoczą? Przeczytaj i dowiedz się więcej na temat ogólnopolskiego konkursu! czytaj dalej

Sukces zawodowy jest na wyciągnięcie ręki

Sukces zawodowy jest na wyciągnięcie ręki Kto z nas nie marzy o osiągnięciu sukcesu? Warto jednak pamiętać, że aby osiągnąć sukces zawodowy, musimy ciężko pracować każdego dnia. Na co należy zwracać uwagę w swojej codziennej pracy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej. czytaj dalej

Efektywny pracownik - kiedy nasza skuteczność się zwiększa?

Efektywny pracownik - kiedy nasza skuteczność się zwiększa? Chcemy, by pracodawcy dbali o naszą motywację i sprawiali, że będziemy się dobrze czuć w pracy, zadowolony pracownik to bowiem efektywny pracownik. Co wpływa na nas pozytywnie i sprawia, że pracujemy lepiej? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Znajomi z pracy na Facebooku - dobry czy zły pomysł?

Znajomi z pracy na Facebooku - dobry czy zły pomysł? Jak zareagować na zaproszenia od współpracowników w mediach społecznościowych? Czy znajomi z pracy na Facebooku są dobrym pomysłem czy lepiej nie przyjmować zaproszenia? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Jedzenie przy biurku - dlaczego warto zmienić ten nawyk?

Jedzenie przy biurku - dlaczego warto zmienić ten nawyk? Nierzadko mamy tak wiele pracy, że zjedzenie czegoś wydaje nam się stratą czasu. W związku z tym przegryzamy coś w pośpiechu, nad komputerem nie odrywając się od zadań. Dlaczego jednak warto porzucić jedzenie przy biurku? Przeczytaj w artykule! czytaj dalej

Facebook Workplace – czym jest i czy warto go używać?

Czym jest Facebook Workplace i dlaczego warto go używać? Facebook zawładnął całym światem, portal dostępny jest niemalże w każdym kraju. Niewiele jednak osób wie, że Facebook ma także odsłonę przygotowaną specjalnie dla firm. Sprawdź, czym jest Facebook Workplace i dowiedz się, do czego służy to narzędzie! czytaj dalej

Rozmowa ze współpracownikami - jakich tematów unikać?

Rozmowa ze współpracownikami - jakich tematów nie poruszać? Nierzadko w biurze czujemy się bardzo swobodnie, a rozmowa ze współpracownikami jest prawdziwą przyjemnością. Są jednak tematy, których nie warto poruszać w tym gronie. O czym nie powinniśmy mówić? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się czego unikać! czytaj dalej

Twoja szansa na rozwój biznesu w czasach kryzysu. Dołącz do Franczyza Expo 2021!

Rozwiń swój biznes - zapisz się na Targi Franczyza Expo 2021! Z powodu epidemii koronawirusa, pogorszyła się sytuacja finansowa wielu firm. Jednak kryzys może okazać się dobrą okazją na zmiany! Targi Franczyza Expo 2021 to międzynarodowe spotkanie przedsiębiorców oraz tych szukających pomysłu na biznes! czytaj dalej

Emigracja do Kanady – czy to zawsze dobry pomysł?

Emigracja do Kanady - wady i zalety wyjazdu Kanada jest uważana za kraj idealny. Wielu z nas wydaje się więc, że mieszkanie w niej to spełnienie marzeń. Jak jest jednak naprawdę? Czy emigracja do Kanady zawsze jest dobrym pomysłem? Co trzeba przemyśleć przed wyjazdem? Dowiedz się z artykułu! czytaj dalej

Zasada 2 minut – na czym polega i czy warto ją stosować?

Na czym polega zasada 2 minut i dlaczego warto ją stosować? Początek pracy to czas, w którym mamy najwięcej energii, dlatego też warto byłoby zacząć od najtrudniejszych, największych zadań. Czy jednak na pewno zawsze jest to najlepsze rozwiązanie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czym jest zasada 2 minut. czytaj dalej

XIX Międzynarodowy Kongres Kontroli Wewnętrznej, Audytu Wewnętrznego, Antykorupcji i Zwalczania Oszustw

xix międzynarodowy kongres kontroli wewnętrznej, audytu wewnętrznego, antykorupcji i zwalczania oszustw - dowiedz się więcej W dobie epidemii, zdecydowano aby XIX Międzynarodowy Kongres Kontroli Wewnętrznej, Audytu Wewnętrznego, Antykorupcji i Zwalczania Oszustw odbył się w formie online. Eksperci omówią zagadnienia z szerokiego obszaru audytu i kontroli. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Nadchodzi 2. edycja konferencji POZITIVE TECHNOLOGIES

pozitive technologies 19 listopada w Poznaniu, odbędzie się druga edycja konferencji POZITIVE TECHNOLOGIES skupiająca specjalistów z branży IT. Podczas tej jednodniowej konferencji, uczestnicy poznają najnowsze trendy w branży. Dowiedz się więcej o POZITIVE TECHNOLOGIES! czytaj dalej

Kongres MKBR w Kielcach - nowy wymiar rachunkowości

Kongres MKBR w Kielcach - nowy wymiar rachunkowości W dniach od 27 do 28 października, w Centrum Kongresowym Targów Kielce odbędzie się kolejna edycja Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych. Eksperci poruszą nowe technologie w rachunkowości. Kongres MKBR w Kielcach - poznaj nowy wymiar rachunkowości! czytaj dalej

Kategorie artykułów

Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami