Poradnik Pracownika

Rozwój osobisty

Wolontariat w trakcie urlopu wypoczynkowego – czy to możliwe?

Wolontariat w trakcie urlopu wypoczynkowego Czym jest wolontariat i czy można zostać wolontariuszem we własnym zakładzie pracy? Czy pracownik może świadczyć pracę w ramach wolontariatu w trakcie przebywania na urlopie wypoczynkowym? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

Niezrealizowany cel - jak przetrwać porażkę?

Niezrealizowany cel - jak radzić sobie z porażką? Kiedy chcemy się rozwijać, a na naszej drodze staje kolejny niezrealizowany cel, możemy załamać się porażką. Jak sobie jednak z nią radzić? Jak się nie załamać? Czy warto zaczynać od nowa? Przeczytaj nasz artykuł, by dowiedzieć się więcej na ten temat! czytaj dalej

Daj się zauważyć przy awansach - wskazówki

Daj się zauważyć przy awansach - wskazówki Marzy Ci się awans jednak w firmie awansuje każdy poza tobą? Czy wiesz, w jaki sposób kierować swoją karierą oraz jakie kroki należy poczynić aby szef nie pominął Cię przy następnych awansach? Przeczytaj nasz artykuł i daj się zauważyć przy awansach! czytaj dalej

Wpływ diety na jakość pracy oraz efektywność wykonywanych obowiązków

Wpływ diety na jakość pracy oraz efektywność wykonywanych obowiązków Każda osoba, spędzając swój czas w pracy, skupia się na tym, aby wykonywać zadania jak najlepiej, często zapominając o odpowiedniej diecie i nawodnieniu. Zobacz, czy wpływ diety na jakość pracy może podnieść efektywność wykonywanych zadań? Sprawdź! czytaj dalej

Jak opanować emocje, pracując z trudnym klientem?

Jak opanować emocje, pracując z trudnym klientem? Zachowanie cierpliwości podczas pracy z trudnym klientem nie jest często łatwe. Musimy trzymać nerwy na wodzy, co nie zawsze się udaje. Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się, jak opanować emocje, pracując z trudnym klientem! czytaj dalej

Klątwa wiedzy - dlaczego może utrudnić współpracę?

Klątwa wiedzy - czy utrudnia współpracę? Często, choć jesteśmy tego nieświadomi, dopada nas klątwa wiedzy, która może utrudnić współpracę z pracownikami czy klientami. Na czym polega to zjawisko? Jak ją przezwyciężyć? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

Jak skończyć wszystkie rozpoczęte zadania?

Jak skończyć wszystkie rozpoczęte zadania? Niektórzy z nas mają tyle pomysłów, że chcą jak najszybciej rozpocząć każdy z nich. Ostatecznie okazuje się, że nie kończymy żadnego. Jak skończyć wszystkie rozpoczęte zadania? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat planowania czasu! czytaj dalej

Przeziębiony współpracownik – jak ochronić się przed infekcją?

Przeziębiony współpracownik – jak ochronić się przed infekcją? Przeziębiony współpracownik może sprawić, że od razu poczujemy się, jakby coś nas łapało. Co zrobić, by ochronić się przed infekcją? Czy jest jakaś możliwość zminimalizowania możliwości złapania przeziębienia w biurze? Przeczytaj w naszym artykule! czytaj dalej

Zmiana branży - jak się do niej przygotować?

Zmiana branży - dlaczego się na nią decydujemy? Jak powinna wyglądać zmiana branży? Dlaczego się na nią decydujemy? Skoro to duży krok w naszym życiu, jak więc się do niego przygotować i o czym warto pamiętać? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie postaramy się odpowiedzieć na to pytanie! czytaj dalej

Jak radzić sobie z prokrastynacją?

Jak radzić sobie z prokrastynacją - przykłady Ciągle odkładasz coś na później? Stale masz wyrzuty sumienia, że nie robisz tego, co powinieneś? Jesteś permanentnie zestresowany? Taki stan zdecydowanie może utrudniać życie. Jak radzić sobie z prokrastynacją? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Praca nad jednym zadaniem – czy zwiększa efektywność?

Praca nad jednym zadaniem – czy zwiększa efektywność? Współcześnie duży nacisk kładzie się na wielozadaniowość, chcemy robić jak najwięcej i jak najlepiej. Czy rozwiązaniem nie jest jednak praca nad jednym zadaniem? Czy nie zwiększa ona efektywności? Przeczytaj więcej w naszym artykule! czytaj dalej

Systemy ERP: co oznacza skrót, jakie są ich możliwości, gdzie najlepiej się sprawdzą?

Systemy ERP: co oznacza skrót, jakie są ich możliwości, gdzie najlepiej się sprawdzą? Systemy ERP zrewolucjonizowały światowy biznes. Dowiedz się do czego służy system ERP i czy warto wdrożyć system ERP w przedsiębiorstwie? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące systemu ERP w firmie! czytaj dalej

Myślisz o własnym biznesie? Nie zapomnij o biznesplanie

Biznesplan - Nie zapomnij o biznesplanie jeżeli myślisz o własnym biznesie! Chcesz założyć własną działalność, ale nie wiesz od czego zacząć? Dobrym punktem do rozpoczęcia takiego przedsięwzięcia jest napisanie biznesplanu. Przeczytaj i dowiedz się, po co Ci biznesplan, z czego się składa i jak go napisać! czytaj dalej

Otwarcie działalności gospodarczej – czy to najlepsze wyjście?

Otwarcie działalności gospodarczej – czy to najlepsze wyjście? Pracownikowi wydawać się może, że otwarcie działalności gospodarczej to zawsze doskonały pomysł. Warto jednak mieć świadomość, że taka praca nie zawsze jest kolorowa. Kiedy warto się wstrzymać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Personal branding - co buduje nasz wizerunek?

Personal branding - co buduje nasz wizerunek? Każdy z nas jest marką. Pytanie tylko, czy chcemy pracować nad jej budową, czy zupełnie to zignorujemy. Personal branding jest jednak ważny w życiu zawodowym. Na czym polega i jak powinno wyglądać budowanie marki? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Zdrowy pracoholizm - o wyznaczaniu sobie granic

Czy pracoholizm może być sposobem na sukces? Jesteś uzależniony od pracy i chcesz coś z tym zrobić? Nie wiesz jak wyznaczać sobie granice, aby zachować równowagę między życiem prywatnym i zawodowym? Pracoholizm może przynosić również pozytywne skutki, jeśli odpowiednio na niego zareagujemy! czytaj dalej

Coworking – na czym polega ten sposób pracy?

Coworking – na czym polega ten sposób pracy? Choć praca zdalna wydaje się wielu osobom niezwykle przyjemna, skupienie się w warunkach domowych na pracy może być trudne. Z pomocą przychodzi coworking. Na czym polega? Jakie są jego zalety? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź! czytaj dalej

Od etatowca do przedsiębiorcy - czy jesteś na to gotowy?

Od etatowca do przedsiębiorcy - czy jesteś na to gotowy? Coraz częściej myślisz o tym, że czas już przejść od etatowca do przedsiębiorcy? Zastanawiasz się czy warto? Czy wiąże się to z większą ilością czasu? Sprawdź, czy to dobry moment i czy jesteś na to gotowy. Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się! czytaj dalej

Marka osobista – jak ją skutecznie budować?

Marka osobista – jak ją zbudować? Budowanie marki to nie tylko obowiązkowe zadanie dla firm. Także pracownicy powinni zastanowić się nad tym, jak wygląda ich marka osobista, czy w ogóle ją budują, a jeśli nie – w jaki sposób to zrobić. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Prezent dla szefa - ciekawe inspiracje na oryginalny upominek

Prezent dla szefa - ciekawe inspiracje na oryginalny upominek Rocznica założenia firmy, impreza świąteczna, a może urodziny? W ciągu roku przypada wiele okazji, w związku z którymi pracownicy planują zakupić prezent dla szefa. Nie jest to jednak proste zadanie. Poznaj nasze propozycje i zainspiruj się! czytaj dalej

Kategorie artykułów

Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami