Poradnik Pracownika

Rozwój osobisty

Role w zespole - jak stworzyć idealny zespół?

Role w zespole - jak stworzyć idealny zespół? Nie ma wątpliwości, że dobrze dobrane role w zespole stanowią jego siłę. Bez grupy ludzi, która zajmuje się wykonywaniem zadań, nie byłoby firmy. Dlatego trzeba dbać o to, by ten filar był odpowiednio zbudowany. Jak to zrobić? Sprawdź! czytaj dalej

Nadmiar obowiązków – jak sobie z nim radzić?

Nadmiar obowiązków – jak sobie z nim radzić? Masz zbyt wiele do zrobienia, a może rozdrabniasz się i mnóstwo czasu spędzasz nad zadaniami, które nie są ważne? Nadmiar obowiązków Cię przytłacza i nie wiesz jak sobie z nim poradzić? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

Zła atmosfera w pracy ma wpływ na motywację pracowników

Zła atmosfera w pracy - motywacja Nawet zajęcie marzeń może zepsuć zła atmosfera w pracy. Kiedy nie ma wokół nas pozytywnie nastawionych osób, trudno znaleźć motywację. Im gorzej czujemy się w pracy, tym bardziej odczuwamy to w życiu prywatnym. Czy można to zmienić? Przeczytaj o tym! czytaj dalej

Jak pokonać brak pewności siebie w pracy?

Brak pewności siebie - jak można to zmienić? Brak pewności siebie może utrudniać nam pracę i kontakt z innymi ludźmi. A czy pewności siebie można się nauczyć? Co należy zrobić, aby w końcu uwierzyć swoje umiejętności? Na powyższe i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule! czytaj dalej

Zazdrość w pracy - jak sobie radzić?

Zazdrość w pracy - jak sobie radzić? Zazdrość w pracy jest częstym zjawiskiem. Zazdrościmy awansu, motywacji czy relacji z szefem. Jak sobie radzić z takimi negatywnymi uczuciami? Czy możliwe, ze mamy niską samoocenę ? Co może nami kierować? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Dar przekonywania - jak się tego nauczyć?

Dar przekonywania - czy można się tego nauczyć?  Mówi się, że niektórzy z nas posiadają wrodzony dar przekonywania. Co jednak, jeśli się z nim nie urodziliśmy, a chcemy przekonać kogoś do swoich racji? Czy można się tego nauczyć? Postaramy się odpowiedzieć na to pytanie w naszym artykule. Przeczytaj! czytaj dalej

Długa przerwa w pracy - jak wrócić do swoich obowiązków?

Długa przerwa w pracy - jak wrócić do swoich obowiązków? Każdemu z nas może przytrafić się długa przerwa w pracy. Powrót do aktywności zawodowej po takim czasie może być nie lada wyzwaniem. Jak sobie poradzić? Jak wrócić do pracy po przerwie? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi! czytaj dalej

Kim są silversi na rynku pracy?

Kim są silversi na rynku pracy? Odkryj potencjał pokolenia 50+! Dowiedz się, kim są silversi na rynku pracy, jakie wyzwania i szanse wiążą się z ich zaangażowaniem, oraz jak wykorzystać ich doświadczenie i kompetencje dla rozwoju firmy. czytaj dalej

Komputery Mac: przegląd najnowszych modeli

Komputery Mac: przegląd najnowszych modeli Apple oferuje komputery Mac jako alternatywę dla laptopów z Windowsem. Choć nie są tanie, wyróżniają się doskonałym designem, jakością wykonania oraz systemem operacyjnym. Jaki komputer marki Apple wybrać dla siebie? Podpowiadamy? czytaj dalej

Co zrobić kiedy dopada nas życiowa stagnacja?

Życiowa stagnacja – co mogę zrobić, by ruszyć do przodu? Życiowa stagnacja może dopaść każdego z nas. Mamy wrażenie, że stoimy w miejscu i nie wiemy, co z tym zrobić. Szukamy sposobów na to, by ruszyć z miejsca. Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się, co możesz zrobić w takiej sytuacji! czytaj dalej

Rola certyfikacji w karierze specjalisty ds. kadr i płac

Certyfikaty w branży kadrowo-płacowej Certyfikaty w branży kadrowo-płacowej zwiększają wiarygodność zawodową, otwierają drzwi do awansów i wyższych wynagrodzeń. Poznaj ich rodzaje, korzyści oraz proces zdobycia. Przeczytaj cały artykuł, aby dowiedzieć się więcej! czytaj dalej

Honorowi dawcy krwi - nowe przywileje

Honorowi dawcy krwi - nowe przywileje Już z chwilą pierwszego oddania krwi otrzymuje się tytuł Honorowego Dawcy Krwi. Oddana krew może uratować życie innego człowieka, więc nic dziwnego, że dawców obejmują dodatkowe przywileje. Jakie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się! czytaj dalej

Bierna agresja w pracy – czym się objawia i jak z nią walczyć?

Bierna agresja w pracy – czym się objawia i jak z nią walczyć? Czy wiesz, czym jest bierna agresja w miejscu pracy? Czym się objawia i jak ją poznać? Czy można z nią w jakiś sposób skutecznie walczyć? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na powyższe pytania i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Studia i praca - czy to połączenie jest możliwe?

Studia i praca - czy to połączenie jest możliwe? Osoby, które rozpoczynają studia często chcą lub muszą jednocześnie rozpocząć zarabianie na własne utrzymanie. Powstaje jednak pytanie: czy studia i praca to coś co można połączyć? Jak to zrobić, aby żadna sfera nie ucierpiała? Przeczytaj nasz artykuł! czytaj dalej

Brak sympatii u współpracowników - dlaczego tak się dzieje?

Brak sympatii u współpracowników - dlaczego tak się dzieje? Dokucza Ci brak sympatii u współpracowników? Być może dzieję się tak ze względu na Twoje zachowanie? Dlaczego nasi koledzy z pracy mogą nas nie lubić? Czego należy unikać? Jak można temu zaradzić? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Poszerzanie wiedzy i umiejętności - co wymaga nieustannej nauki?

Poszerzanie wiedzy i umiejętności - co jest niezwykle istotne? Ciągłe poszerzanie wiedzy jest niezwykle istotne, jeśli chcemy pracować dobrze i rozwijać swoją karierę. Co wymaga nauki i o czym nie można zapominać? Warto stale pracować nad swoimi umiejętnościami! Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedź na to pytanie! czytaj dalej

Konfrontacja - czy to sposób na rozwiązanie konfliktu w pracy?

Czy konfrontacja jest sposobem na rozwiązanie konfliktu w pracy? Konflikty w pracy są dość powszechnym zjawiskiem. Aby jednak jak najlepiej wykonywać swoje obowiązki, należy z nimi walczyć. Czy konfrontacja może pomóc? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie postaramy się odpowiedzieć na to pytanie! czytaj dalej

Jak być lubianym przez współpracowników - 11 sposobów

Jak być lubianym przez współpracowników - 11 sposobów Lubimy, kiedy ludzie nas lubią. To proste stwierdzenie, ale bardzo prawdziwe. Co jednak zrobić, kiedy staramy się zyskać sympatię i nic z tego nie wychodzi? Czy istnieją sprawdzone sposoby na to jak być lubianym w pracy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się! czytaj dalej

Dni wolne od pracy – jak prawdziwie odpocząć?

Jak najlepiej wykorzystać dni wolne od pracy? Choć na dni wolne od pracy czeka wielu z nas, często nie wiemy, jak je wykorzystać, by naprawdę odpocząć i naładować swoje baterie. Co możemy robić, by nie mieć poczucia, że marnujemy czas? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie odpowiadamy na to pytanie! czytaj dalej

Metoda SCAMPER - kreatywne podejście do pomysłu

Metoda Scamper! Sprawdź jak działa! Rozwijanie pomysłów bywa trudne, szczególnie jeśli chcemy żeby była to idea zupełnie nowa. Warto jednak rozwijać te już istniejące, a pomóc nam w tym może metoda SCAMPER. Na czym polega? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź! czytaj dalej

Kategorie artykułów

Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami