Poradnik Pracownika
Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych Header oprogramowania dla biur rachunkowych

Rozwój osobisty

Slow work - na czym polega ta metoda pracy?

Slow work - czym jest i czy może pomóc nam w pracy? Co to jest slow work? Czy metoda pracy slow work jest odpowiednia dla Ciebie? Na czym tak właściwie polega i czy ma sens w świecie, gdzie rządzi multitasking i napięte terminy? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Techniki zarządzania czasem - jak ułatwić sobie pracę?

Techniki zarządzania czasem - jak ułatwić sobie pracę? Czy techniki zarządzania czasem ułatwią nam codzienną pracę? Jakie metody są wydajne i skuteczne? Która technika jest dla nas najlepsza? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te pytania i dowiedzieć się więcej na temat organizacji czasu pracy! czytaj dalej

Czym jest stres i jak sobie z nim radzić?

Jak działa stres i jak sobie z nim poradzić? Wielu z nas, choć stara się zachowywać spokój, to w pracy często pojawia się stres. Takie emocje bywają wyniszczające i nie działają dobrze na naszą efektywność. Jak najefektywniej radzić sobie ze stresem? Przeczytaj o tym w naszym artykule! czytaj dalej

Activity Based Working - na czym polega i czy się sprawdza?

Activity Based Working - na czym polega? Siedzenie przez kilka godzin w jednym miejscu jest niewygodne, może wpływać na produktywność i efektywność. Czy odpowiedzią na taki stan jest Activity Based Working? Na czym polega i czy jest skuteczne? Przeczytaj w naszym artykule i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Dobra prezentacja - jak przygotować się na wystąpienie publiczne?

Dobra prezentacja - jak przygotować się na wystąpienie publiczne? Dobra prezentacja na wystąpieniu publicznym może stanowić nawet połowę sukcesu. Nie warto spychać jej na dalszy plan. Jak przygotować dobrą prezentację? Jakie aspekty warto wziąć pod uwagę? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi. czytaj dalej

Praca z domu – jak wykonywać ją efektywnie?

Praca z domu – wykonuj ją efektywnie! Okres epidemii przyczynił się do rozpowszechniania nowej metodologii pracy w postaci tzw. home office. Praca z domu może być ułatwieniem, ale i sporym wyzwaniem. Przeczytaj artykuł i poznaj rady, które każdemu ułatwią pracę w warunkach domowych! czytaj dalej

Czym się kierować, wybierając smartfony w Black Friday?

black friday Kupując smartfony w Black Friday, możesz sporo zaoszczędzić i dzięki temu dość niskim kosztem przygotować prezenty dla swoich bliskich. Zbliża się okres świąteczny, a zatem zadbaj o to, aby zaopatrzyć się w sprzęty w okazyjnych cenach. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Pomóż przełożonemu dać ci awans!

Pomóż przełożonemu dać ci awans! Pragniesz awansu, ale nie wiesz jak o niego poprosić? Czy można sprawić, aby przełożony sam Ci go zaproponował? Jakie są na to sposoby? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj wskazówki! Dzięki tym poradom, dowiesz się jak dostać awans! czytaj dalej

Konferencja „Czy warto się dziś rozwijać?” – Mazovia otwiera debatę o wyzwaniach przyszłości

czy warto się dziś rozwijać Mazowsze - lider gospodarczy polskich województw, organizuje konferencję "Czy warto się dziś rozwijać?", która będzie okazją do dyskusji na temat innowacyjności regionu i przyszłości regionalnego ekosystemu innowacji. Zobacz gdzie się zarejestrować... czytaj dalej

Sprzedaż cross-border: Szansa na rozwój w obliczu lokalnego spowolnienia gospodarczego

cross-border Wielu polskich przedsiębiorców od kilku lat rozwija równolegle sprzedaż na polskim rynku i sprzedaż transgraniczną, co pozwala im minimalizować ryzyko związane ze sprzedażą tylko na jednym rynku. Jakie są wyzwania w sprzedaży cross-border? Przeczytaj! czytaj dalej

Jak być lubianym przez współpracowników - 11 sposobów

Jak być lubianym przez współpracowników - 11 sposobów Lubimy, kiedy ludzie nas lubią. To proste stwierdzenie, ale bardzo prawdziwe. Co jednak zrobić, kiedy staramy się zyskać sympatię i nic z tego nie wychodzi? Czy istnieją sprawdzone sposoby na to jak być lubianym w pracy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się! czytaj dalej

Praca dodatkowa - jak skutecznie poradzić sobie z kilkoma etatami?

Praca dodatkowa - jak radzić sobie z kilkoma etatami i nie zwariować? Wiele osób decyduje się na podjęcie dodatkowego zajęcia. Praca dodatkowa może mieć różne przyczyny. Dlaczego się na nią decydujemy? Jak radzić sobie z kilkoma etatami i czy to jest dobry pomysł? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

III Konferencja Liderów Morfologia Przywództwa

III Konferencja Liderów Morfologia Przywództwa 13 listopada w Gdańsku odbędzie się III Konferencja Liderów Morfologia Przywództwa, której hasłem jest: efektywnie i z szacunkiem. Poznaj tematykę i prelegentów, którzy wystąpią podczas tego wydarzenia! czytaj dalej

Zespół chronicznego zmęczenia - kiedy lenistwo to choroba

Zespół chronicznego zmęczenia - kiedy lenistwo to choroba Odczuwasz ciągłe zmęczenie i nic Ci się nie chce, choć poświęcasz czas na odpoczynek? Być może dopadł Cię zespół chronicznego zmęczenia! Co to takiego? Kto jest narażony na zachorowanie? Czy można się wyleczyć? Przeczytaj artykuł i poznaj jego objawy! czytaj dalej

Nieśmiałość w pracy - skąd się bierze i jak sobie z nią radzić?

Nieśmiałość w pracy - skąd się bierze i jak sobie z nią radzić? Nieśmiałość potrafi skutecznie utrudnić kontakty z innymi ludźmi. Jak więc sobie z nią poradzić, gdy jest przeszkodą w wykonywaniu pracy? Czy można pokonać nieśmiałość w pracy? Jak to zrobić? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

Festiwal branży IT już w listopadzie! Prelegenci z Netflix, Amazon i Spotify - sprawdź!

Festiwal branży IT już w listopadzie! Prelegenci z Netflix, Amazon i Spotify - sprawdź! Już 23 listopada odbędzie się festiwal branży IT, czyli piąta edycja konferencji Pozitive Technologies, która została zorganizowana przez miasto Poznań i partnerów. Sprawdź program wydarzenia na ten rok! czytaj dalej

Dar przekonywania - jak się tego nauczyć?

Dar przekonywania - czy można się tego nauczyć?  Mówi się, że niektórzy z nas posiadają wrodzony dar przekonywania. Co jednak, jeśli się z nim nie urodziliśmy, a chcemy przekonać kogoś do swoich racji? Czy można się tego nauczyć? Postaramy się odpowiedzieć na to pytanie w naszym artykule. Przeczytaj! czytaj dalej

Pracodawca - jaki powinien być i za co go cenimy?

Pracodawca -  jaki powinien być i za co go cenimy? Dobry pracodawca marzy się każdemu z nas. Jaki tak właściwie powinien być? Za co najbardziej cenimy naszych szefów? Czy pracodawca powinien być jak nasz przyjaciel? Przeczytaj artykuł, poznaj odpowiedzi na te i inne pytania i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Perfekcjonizm - pomaga czy przeszkadza w pracy?

Perfekcjonizm - pomaga czy przeszkadza w pracy? Choć perfekcjonizm jest uznawany za zaletę, często przekształca się w wadę. Czy ta cecha charakteru bardziej pomaga czy przeszkadza w pracy? Kiedy perfekcjonizm staje się niebezpieczny? Jaki może mieć na nas wpływ? Koniecznie przeczytaj w naszym artykule! czytaj dalej

Efektywność jesienią - jak ją zwiększyć?

Efektywność jesienią - jak ją zwiększyć? Dni stają się coraz krótsze i bardziej szare, tęsknimy za ciepłymi miesiącami i humor zdecydowanie nam się obniża. Czy więc możliwa jest efektywność jesienią? Co robić, by nie zmarnować tego czasu? Podpowiadamy w naszym artykule! czytaj dalej

Kategorie artykułów

Zostań naszym
ekspertem
Współpraca

Chcesz pisać dla Poradnika i współtworzyć serwis z przydatną wiedzą dla wszystkich pracowników?

Skontaktuj się z nami